YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Monday 8 July 2013

Miks ?

Tere.
Olen Mari-Liis ja lähen vahetusaastaks Bulgaariasse. 

Miks just vahetusõpilaseks?
Ma olen juba paar aastat lugenud teiste vahetusõpilaste blogisi ja eelmine suvi sain aru, et nüüd on aeg midagi uut oma elus teha. Ning siis ma hakkasingi uurima, et mis ja kuidas. Kuna ma elan ka väikses külas Rakvere juures, siis ma mõtlesin, et oleks põnev minna vahetusõpilaseks kuhugi teise riiki, õppida nende keelt ja kultuuri, elada teises peres jne.

Miks Bulgaaria?
Tegelikult ei olnud Bulgaaria mu esimene valik. Nagu ikka tahtsin ka mina oma american dream'i aga nojh ei olnud see siis mulle. Ning kui ma lõpuks lepinguvestlusele jõudsin ja mulle öeldi need riigid, mis vabad on, siis jäi mulle ainukesena meelde Bulgaaria ja nii ma siis nüüd sinna lähen. 

Hetkel on vist siis nüüd kõik.
Homme lähen kaheks nädalaks praktikale niiet selle aja jooksul vist ei tule ühtegi postitust.
Päikest.
Mari-Liis

No comments:

Post a Comment