YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Monday 6 January 2014

New Year.

Zdravei!
Ma tean, et olen selle postitusega viivitanud juba aga sorry ma ei tea miks aga mul lihtsalt ei olnud motivatsiooni ega tahtmist seda enne kirjutada.
Kõige enne räägin, siis aastavahetusest.
Hommik algas tavaliselt, siis kuskil enne 4 hakkasime liikuma. Mainin ära, et uueaasta võtsime vastu Boni sõbranna Maria juures. Alguses saime kokku 2 poisiga ja siis ootasime Mariat. Kui ta tuli, siis käisime poes ja läksime tema juurde või tegelikult tema vanaema juurde. Sättisime kõik asjad paika söögid, joogid jne. Vahepeal kirjutasid teised paberile mingeid soove või midagi sellist hiljem sain teada, et aastavahetusel ja jõuludel? on kombeks kirjutada head soovid ja mõtted paberile ja siis need fooliumi sisse panna ning need omakorda banitsa sisse aga kuna me ei hakanud ise banitsat tegema vaid ostsime poest, siis panime need paberid tikkude otsa ja banitsa peale. 
Mingiaeg tuli sinna veel rahvast. Kui kell sai 00.00, siis soovisid kõik "chestita nova godina" ehk head uut aastat. Sain isegi kõne empsilt. Mingiaeg läksime ka õue rakette vaatama ja siis oli küll selline tunne, et kuidas saab olla juba uusaata, et ma ju nagu alles tulin siia see 4 kuud on tõesti nii kiiresti läinud ma poleks kunagi uskunud, et nii kaugele jõuan. Õues me väga kaua ei olnud ja läksime tuppa. Vahepeal sai isegi tantsitud. Meie Boniga läksime sealt ära kuskil 3 ajal, kuna me läksime edasi kohvikusse, mis meie majas on. Ootasime autot, kuna jala koju minek ei tundunud väga hea mõttena. Jõudsime sinna ja siis jälle soovisid kõigile head uut ja nii see edasi läks. Kokkuvõtteks ütlen nii, et koju sain ma enne 8 hommikul ja magama kell 8.
Kahjuks mul aastavahetusest pilte ei ole.
Kuna meil lund ei ole ja ei tea kas tulebki, siis mingi päev enne uutaastat otsustas mu host isa, et oleks tore õues grillida. Nüüd te mõtlete, grill, detsembri lõpus, talv, külm aga väga külm ei olnudki ja see oli tõesti naljakas teha grilli detsembri lõpus. Eestis ei tuleks see kõneallagi, või siis meetrises hanges hah. Kuna host emal hakkas külm, siis me tulime enne tuppa ja kui toit valmis sai läksime alla kohvikusse. See oli naljakas, et ükshetk olin ma tähelepanu keskpunktis ja pidin erinevatele küsimustele vastama. Keegi küsis kas eestis räägitakse saksa keelt heh ega ikka ei räägita. 

Food :)

Bestud saatsid paki jap see kaart on ikka parim ning see oli nii armas, et nad mulle piparkooke saatsid.
Kuna ma olin ise liiga laisk, et pilti teha asjadest, mis emme saatis, siis panen siia tema tehtud pildi. PS: alkohol ei ole mulle hah :)
My pajama is the cutest. Pluus on emme saadetut (mul ja Bonil on sama) ja püksid host pere kingitud komplektist.
Ning ükspäev saime Wassi ja teistega kohvikus kokku :)
Päikest 
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment