YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Sunday 26 January 2014

Snow :)

Zrdavei !
Hetkel üritan kirjutada " 10 põhjust, miks minna bulgaariasse". Alguses arvasin, et mis see ikka on aga nüüd on mu pea täitsa tühi. Okei tegelikult asi nii lootusetu veel ei ole 
Okei ma tean jah, et see kuu ei ole olnud eriti põnev ja midagi huvitavat ei ole juhtunud aga järgmine kuu peaks juba huvitavam olema ja kõik teised kuud ka.
Mind paneb ikka see ilm siin täiesti imestama. Üks hetk on suhteliselt soe ja teisel hetkel sajab juba lund. Ja nii ongi esmaspäeval oli meil ligi +20 kraadi ma arvan ja alates eilsest (laupäevast) sajab lund. 
Ma tean jah, et ma tahtsin lund aga mitte nii palju ja kuigi siin ei ole nii külm, kui eestis on ikkagi külm. 
Reedel käisime Pettq ja Wassi sünnipäeval. Nad tähistasid koos. Naljakas oli see, et see grupp kus mina olin tahtis kuulata bulgaaria muusikat ja teised tavalist ning, siis oli meil nagu kaks eraldi pidu või nii, kahes erinevas ruumis. Inimesi oli vahepeal  ikka suhteliselt palju ja ma imestan kus ja kuidas kõik magasid. Aga tore oli ja nalja sai palju, eriti fun oli enne 8 hommikul koju kõndida.
Esimesel veebruaril hakkab meil 4 päevane vaheaeg, kus hakkab teine semester? ning kool hakkab olema hommikul ehk 7.45. Ma ei kujuta ette kuidas me ülesse ärkame. 
Rohkem ma ei oskagi midagi kirjutada.
Sorry, et pildid ei ole õiges järjekorras.
Ioanna, Valq, Boni ja mina (Wassi ja Pettq sünnipäeval)

Siis, kui oli YFU christmas market.
Thanatcha'ga

Vasakult: Yana (minu tugiisik), Deni, Thanatcha ja mina


Food peaaegu nagu kapsarullid


Ilus hommik või mis?

Ja täna hommikul 

Joogikõrtest tehtud


Ükspäev avastasin, et see oli ka issi pakis :)


Päikest 
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment