YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Sunday 9 February 2014

Hey :)

Zdravei!

Ma tean jah, et pole peaaegu 2 nädalat kirjutanud aga midagi põnevat ei ole juhtunud ka.
1-4 veebruar oli meil niinimetatud vaheaeg, kuna esimene semester lõppes ja teine algas. Vaheajal me midagi erilist peale jõusaalis käimise ei teinud.
Uue semestriga muutus see, et meie koolipäev hakkab 7.45. Hommikul on eriti tore üles ärgata, okei minul ei ole see eriti probleem, kuna eestis ärkasin ma koolipäevadel samal ajal. Koolis on ka uus tunniplaan. Meie klassi tuli ka üks uus õpilane, poiss, ma ei tea ei oska nagu midagi rohkem öelda.
Neljapäeval sain sünnipäeva kaardi vanavanematelt. Lubasin endale, et ei ava seda enne õiget päeva, mis on juba 3 päeva pärast. Jube kui kiiresti aeg ikka läheb. Alles ma tulin siia ja varsti saab 6 kuud täis. Jaanuar läks ikka väga ruttu.
Kuskil nädal aega tagasi kirjutas mulle Maila (Ta oli vahetusõpilane bulgaarias paar aastat enne mind), et ta tuleb bulgaariasse ja võiks kokku saada. Mina oli muidugi nõus. Reedel ta kirjutas mulle, et tuleb Sofiasse ja võiks kokku saada. Õhtul saime kokku Mall of Sofias, üks suur kaubanduskeskus siin. Me nägime üksteist esimest korda. Ma poleks arvanud, et eesti keeles on nii naljakas rääkida. Telefonis ja aga nagu reaalselt vahepeal hakkasin automaatselt inglise keeles rääkima aga hea oli vahepeal kellegiga rääkida eesti keeles silmast silma. Rääkisime igasugustest asjadest, minu vahetusaastast ja tema omast. 
Okei siinsest transpordist ma siiani aru ei saa. Alguses oli mul plaan minna marsrutkaga koju aga kuna see otsustas mitte tulla (jälle), siis pidid nemad mu koju viima. Ausalt bulgaaria transport vihkab mind heh. Koju ma ikka sain, vahepeal oli väike segadus, kus, kuhu keerata aga mis sellest :) Päev oli tore või tegelikult õhtu.






Päikest
Mari-Liis :)

1 comment:

  1. miks sa sellest ei kirjuta et Bulgaarias on 15 kraadi sooooooja , meie +1 annab 15 oodata veel 3 kuud, musi kalli

    ReplyDelete