YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Sunday 20 April 2014

Let it snow

Tere, mu kallid lugejad !

Tahtsin teha ühe postituse enne lihavõtete oma.
Enne veel, kui oma pealkirja lahti seletama hakkan, siis räägin eelmisest nädalalõpust.

Alguses pidime pühapäeval Braniga kokku saama aga kuna tal tuli midagi ette, siis jäi see ära. Pühapäeva hommikul kirjutas Vaske mulle, et nad lähevad kesklinna ning kas ma tahan ka tulla. Kuna mul ei olnud midagi muud teha, siis otsustasin ma nendega minna. Saime kuskil enne 5te kokku ja läksime bussipeatusesse ja sealt juba edasi. Alguses käisime Mall of Sofia's söömas, kus meil tekkis väike niiöelda "jää" sõda, see oli naljakas. Edasi läksime lihtsalt jalutama. Ma nägin, et paljudel inimestel olid peas okstest pärjad või neil oli käes lihtsalt lehtedes puuoks. Kui ma neilt küsisin, siis nad ütlesid, et sellel päeval on nende inimeste nimepäev kellel on mõne lille nimi ning kui nad lähevad kirikusse, siis sealt neile antakse puuoks või midagi sellist. Vahepeal istusime ja kõndisime, siis jälle istusime jne. Lõpuks jõudsime ühte parki, kus teised hakkasid kaarte mängima. Meie grupi juurde tuli üks kodutu koer, kes pärast hakkas meil sabas käima. Jah ma olen vist maininud, et siin on väga palju kodutuid koeri ja kasse. Seal pargis olime kuskil paar tundi ning koju läksime bussiga. Terve tee bussipeatusesse see koer jälitas meid hah. 

Vahepeal ma jah kirjutasin, et meil ikka soojad ilmad ja päike paistab. Nüüd on ikka suhteliselt jahe. Te vist ei usuks, et ükspäev pidin ma isegi oma talvejope välja otsima. Nüüd te küll mõtlete, et misasja aga jah nii oli. Mul on hommikuti kombeks minna rõdule ja vaadata mis ilm on. Üks hommik mis mind aga ootas õues oli lumi, jah lumi. Ma olin ikka päris üllatunud, et lumi aprilli keskel aga mis teha tuli talvejope ikka väljaotsida. Õnneks sulas see lumi juba õhtuks ära, mis oli hea asi. 

Muidu emme ei oleks mulle enam midagi saatnud aga kuna just kolm kuud enne lõppu mu pangakaart ma ei tea kuidas katki läks ehk enam ei tööta, siis loodan et mu see jõuab ruttu kohale, sest ilma rahata ei ole eriti tore olla.
Ning loodame, et nüüd on lumega kõik ja tulevad ainult soojad ilmad.


Food :)



Tore vaade minu aknast kolmapäeva hommikul.
Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment