YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Sunday 13 April 2014

Natuke probleeme ja kontsert

Tere, mu kallid lugejad !

Ning jälle on nädal möödunud ja ma pole midagi kirjutanud. 
Jõusaalis pole ka see nädal eriti käinud, kuna mu pangakaart ongi katki (vähemalt nii öeldi mulle pangast) ning nüüd pean ootama kuna emme mulle uue kaardi saadab.  Võib olla see kaardi jama oligi märk, et ma peaks aja maha võtma, kuna jah mul on endiselt jalaga probleeme. Ma vist peaksin arsti juurde minema aga kes tahab arsti juurde minna. Kõik need haiglad ja arstid tekitavad külmavärinaid, kuigi haiglad siin on normaalsed, siis ikkagi (omad kogemused).
Ükspäev käisin pangas raha vahetamas hea oli, et mul eurosi kaasas oli.

Reedel oli meil koolis mingi kontsert. Alguses ma ei teadnud sellest midagi aga kuna oli reede ja on teadagi, et õpilastel on muudki teha, kui peale tunde kooli tulla. Meie klassil olid mõned piletid ning kuna keegi eriti minna ei tahtnud, siis küsiti minu käest kas mul on midagi õhtul teha ja kuna ei olnud, siis olin nõus sinna minema. Ioanna ja Vaske tulid ka.
Saime Vaskega Bobi kohviku ees kokku ja läksime sealt edasi kooli, Ioanna pidi hiljem tulema. Kontserdil esinesid bulgaaria ma arvan, et tuntud räpparid. Selle kontserdi ajal ma mõistsin, et kui imelik bulgaaria räpp ikka on. See oli naljakas, et seal oli väga palju nooremaid õpilasi ja suuremaid polnud üldse. Väiksed koguaeg filmisid. Meie klassist oli ainult 4 õpilast. Ma ei oskagi midagi selle kohta kirjutada ma arvan, et pildid räägivad enda eest. Muidu oli tore õhtu ja nalja sai palju.


Selle kontserdi pilet
















Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment