YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Thursday 1 May 2014

The best is yet to come

Tere, mu kallid lugejad!

Jah aeg läheb ikka kiiresti ja ma pole nädal aega midagi kirjutanud. Ootasin ja kogusin stuffi (ei mäleta teist sõna).
Pühad said läbi ja tuli jälle tagasi kooli minna.
Eelmine nädal oli meil ikka suhteliselt lebo nädal, kuna paljud õpetajad olid ära ja mida see tähendab, et pooled tunnid jäävad ära. Nt neljapäeval oli meil ainult 2 tundi ja ühes vaatasime ka ainult filmi (ajalugu ja mingi sõjafilm).
Teisipäeval peale kooli käisime osade klassikaaslastega ühel üritusel, kus kas poissi meie klassist tegid esitluse meie kooli kohta. Hiljem meie kooli üks direktor arvas, et ma olen lätis hah ok. Peale seda üritust läksime mina, Vaske ja Ioanna linnapeale. Käisime söömas, Ioanna läks ära ja meie Vaskega läksime Valq tööjuurde. Olime seal natuke aega ja peale seda hakkasime koju liikuma. Ma sain kuskil 9 ajal koju.
Sellel päeval sain ma ka oma lennupileti kätte. Kurb mõelda, et vähem kui 2 kuud jäänud.

Neljapäeval jõudis mu pakk lõpuks kohale. Sain lõpuks oma pangakaardi kätte ning natuke šokolaade.

Pühapäeval peale hommikusööki läksin ma marsrutkat ootama, sest pidin oma kalli sakslasega kokku saama. Saime kokku ühes suures kaubanduskeskuses serdika. Mida me siis tegime, põhimõtteliselt shoppasime. Ma sain endale lõpuks kõrvaklapid ja retuusid ning paar asja veel. Käisime söömas ka Burger Kingis, minul esimene kord. Vahepeal käisime väljas pilte tegemas. Kohtusin ka Valeska host ema ja isaga. Peale seda nad põhimõtteliselt läksid koju ning mina marsrutkat ootama.

Edasised päevad on olnud lihtsalt kooli päevad. Jõusaalis on ka käidud. 

Kolmapäeval olid meil kõik tunnid 30 minutit ja viimase tunni ajal käisime kooli ees koristamas. 
Ilmad on ka päris vihmased. Korraks tuleb päike välja ja natukese aja pärast sajab jälle vihma. 

See shake oli mega hea

Läksin postkontorisse
Tulin postkontorist


Tänan emme paki eest :)


Food. Peaks olema oasupp.



Valeska, my lovely german girl :)
Leidsin endale nüüd lemmik pluuse :)
Ning jh mu juuksed on väga sassis.
Päikest
Mari-Liis :)

1 comment:

  1. oi naersin, nii naljakas läksin postk ja tulin postkontorist

    ReplyDelete