YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Wednesday 21 May 2014

YFU културен кулинарен ден

Tere, mu kallid lugejad !

YFU kultuuri päev, kui ma nüüd õieti tõlgin ehk iga vahetusõpilane teeb oma maa toitu ja inimesed saavad seda proovida. Ehk tegime YFU'le promo, mis oli nii armas.

Laupäev oli, siis selline päev kui mina seadsin oma sammud YFU kontori poole. Kuna mul oli tahtmine kohvi juua, siis käisin ka starbuck'st läbi. Kohvi käes jalutasin kontori poole teadmisega, et ma pean kell 12 seal olema. Jõudsin kohale peale 12 ja mis selgus kedagi ei olnud kohal ja uks oli lukus. Well done. Helistasin, siis Thanatchale, et äkki on lihtsalt alt uks lukus aga ei keegi polnud veel kohale tulnud. Eks ma läksin, siis parki, jõin kohvi ja ootasin teisi. Mul oli kotis veel kirju koer, mis ma kartsin, et üles sulab.
Enne kella 1te Thanatcha helistab, et nad on seal. Läksin sinna ja nägin kõiki. Hakkasime, siis asju laudadele panema. Katsumus oli kirju koera lahti lõikamine, mis nõudis suuri muskleid. Lõpuks olid kõik toidud laudade peal ja muidugi tuli pilte teha. Jenniferil oli idee, et lõikame välja väiksed paberist lipud, kleebime need tikkude külge ja need torkame toidu sisse, et kõik teaksid, mis maa toiduga on tegu. 
Kuna kellelgi oli vaja minna parki ja seal inimestele asjast rääkida, siis mina ja Deni läksime. Kaasas olid meil flaierid ja Jenniferi tehtud koogikesed. Alguses oli kõik ilus ja tore saime peaaegu kõik koogid inimestele antud ja asjast räägitud ning neid YFU kontorisse kutsutud, kui eemalt nägid mingid joodikud, et meil on niiöelda toitu ja üks julgem tuli ja hakkas meilt võileibu nõudma, mida meil loomulikult ei olnud. Mina olin suht šhokis ja Deni samuti, mis meil üle jäi, kui järelejäänud koogid joodikule anda ja ära tulla. See oli tõsiselt jube.
Aga ülejäänud päev olid tore. Toidud said väga kiiresti otsa ja inimesed tundsid huvi minu meisterdise vastu. Inimetes tekkis segadus, et kas seal on koera toit või midagi sellist sees või liha. Aga ei, küsiti isegi retsepti ning paljud kiitsid ja imestasid, et ma selle ise tegin.
Kui suurem osa inimesi oli ära läinud istusime kõik ringis ja rääkisime oma viimasest seminarist, mis on juba vähem kui 2e nädala pärast.
Vahepeal Thanatcha pani youtubest ühe bulgaaria laulu ja lõpuks mina, Valeska ja Thanatcha laulsime seda kaasa. Terve päev pärast see laul kummitas.
Mingi aeg hakkasime mina, Valeska, Thanatcha ja Yana õue minema. Sööma. Istusime pargis ja sõime, ilm oli sellel hetkel täiega ilus. Me sattusime kuidagi väga jutulainele. Kui me olime oma söömise lõpetanud hakkasime minema. Valeska tuli minu juurde ööseks. 
Jõudsime, siis koju panime asjad ära ja otsustasime jalutama minna. Käisime ka kohvikus. Te ei kujuta ette kui palju meil oli rääkida. Peale seda tulime koju, rääkisime host ema, Boni ja Stasiga. Hiljem tulime üles ja kuulasime muusikat ning rääkisime. 
Lõbus päev ja õhtu oli. Natuke üle ühe kuu veel jäänud. Aeg on nii kiiresti läinud.
Meil lendab mingeid valgeid nagu vati moodi asju igalpool ning mul terve tuba neid täis (mhm see oli vajalik info).


Vasakult: Valeska, mina, Deni ja Michaela


Food: ees on Jenniferi oma, siis Valeska, minu, Estebani ja viimast ma ei mäleta

Bulgaaria toit.

My girls <3

Käisime Deniga flaiereid jagamas

Muna, millest möödudes inimesed panevad oma käe peale ja soovivad midagi

Ma parem ei ütle midagi selle pildi kohta :)
Kui ma võibolla rohkem pilte saan, siis lisan need eraldi.
Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment