YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Friday 6 June 2014

I'm back

Tervituse, mu kallid lugejad !

Esiteks, ma tean jah, et ma pole kuskil 2 nädalat kirjutanud aga mul on ka hea vabandus sellele.
Teiseks, nüüd olen ma tagasi, et see aeg tasa teha.
Muidugi ei unustanud ma blogimist ära, see on lihtsalt võimatu. 
Kui te nüüd mõtlete, et ma lihtsalt ei teinud see 2 nädalat mitte midagi, siis te ka eksite.
Juhtus see, mis mind enam lõpuks üldse ei imestanud ehk mu arvuti laadimisjuhe põles läbi või midagi sellist. Ma ei ole tehnik ja ei oska täpselt öelda mis sellega juhtus, lihtsalt üks hetk hakkas seal tossu tulema ja ma reaalselt arvasin, et ma panin voodi põlema. Tegelikult juba nädal aega enne seda ta ei töödanud normaalselt. Vahepeal sealt enam tossu ei tulnud, siis ma mõtlesin, et mis siis ikka loodame, et midagi hullu ei juhtu. Järgmine päev hakkas juhe juba sulama. 
Te mõtlete, et ma oleks võinud ju oma telefoni kasutada aga siis ma poleks elusees ühtegi postitust tehtud saanud, kuna see on lihtsalt nii aeglane. 
Vahepeal on palju toimunud ning kiiremas korras ma püüan kõik järjele saada.
Seniks võin öelda, et me värvisime mu juukseid.


Kui on soovi, siis ma võin teha postituse veel eelmise kuu kohta, lõpetamised ja värki, kui ei siis ma teen ainult viimase seminari postitused.
Päikest
Mari-Liis :)

2 comments: