YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Monday 17 February 2014

Birthday

Zdravei!

Palju teil eestis sooja on? Ma ei taha teid nüüd ära ehmatada aga meil on hetkel väga soe, päeval küündib temperatuur heal juhul +20 kraadini. Imeline mis? Hetkel naudime seda sooja ilma, sest ega ei tea ju kuna ilm võib jälle külmaks minna. Minul isiklikult pole midagi selle sooja ilma vastu.
Eelmisel teisipäeval oli mul sünnipäev. Täitus ka lõpuks see 18. Ma ei tea miks aga ma olin see aasta ikka väga ärevil. Võib olla see, et ma ei olnud kodus vaid siin. Plaan oli viia kooli eesti komme aga kuna emme pakk ei jõudnud õigeks ajaks kohale tuli leppida šokolaadiga. Hommikul sain host perelt õnnesoovid. Klassis jagasin teistele šokolaadi. Avastasin ühe erinevuse kuidas siin ja eestis soovitakse õnne. Eestis noored peamiselt soovivad ainult "palju õnne" aga siin soovitakse head tervist, armastust, kordaminekut elus ja palju muud. Üllatus oli positiivne, et siinsed noored peavad seda tähtsaks ja see on väga armas. Muidugi ei saanud nad jätta ka küsimata, kuidas on "happy birthday" eesti keeles. Alguses ma ütlesin ja nad püüdsid järgi öelda aga lõpuks kirjutasin ikka tahvlile ja õpetaja küsis kuidas me hääldame neid täpitähti. Kõigile väga maitses eesti šokolaad. Pärast sõime teistega lihtsalt ülejäänud šokolaadi ära. 
Õhtul peale jõusaali, kui kodus olin kuulsin, et uksekell käis ja meil olid naabrid uksetaga. Alguses ma ei saanud aru, mis toimub aga lõpuks saina aru, et neil ei olnud võtit ja nad tahtsid teada kas katuse kaudu või midagi sellist saab neile. Helistasin host emale, sest ma ei osanud midagi teha, õnneks oli ta peaaegu kodus. Mina läksin sööma ja kui tagasi tulin, olid naabrid meil ja ootasid kedagi kes uksega midagi teeks. Sain host perelt ka kingituse see oli väga armast neist. 
Mingiaeg tuli see inimene, kes uksi parandab või midagi sellist ja naabrid läksid ära. Tulin oma tuppa ja avastasin, et mu pakk emmelt oli see päev siia jõudnud. Nagu sünnipäeva kink või midagi sellist. 
Neljapäeval käisin ma emme pakil järgi. Kõndisin sellega koju, siis inimesed vaatasid nagu ma oleks mingi imelik aga ei imesta ka, sest pakk oli suhteliselt suur. Mõned asjad jäävad ootama teisi tähtpäevi. 
Sünnipäeva me ei tähistanud, kuna see oli keset nädalat ja nädalavahetusel oli meil YFU seminar aga sellest juba järgmises postituses.
Mina ja Wassi

Pakk emmelt

Host pere kingitus. 

Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment