YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Wednesday 19 February 2014

YFU seminar day 1

Zravei !

Lõpuks jõudis kätte see päev, kui oli YFU keskaasta seminar, mis toimus ühes bulgaaria linna Blagoevgradis. Isiklikult ootasin seda väga, sest pole teisi ju ammu näinud ja eriti Valeskat. 
Kõigil tulid kaasa kas host õde või host vend peale Thanatcha, kuna tal oli vahepeal probleem oma host perega. 
Pidime kõik kokku saama Sofia suures bussijaamas. Meie Boniga otsustasime varem minna, et mitte hiljaks jääda ja olime ikka esimesed. Helistasin Thanatchale, et äkki on ta juba kohal aga ta alles sõitis bussiga. Nägime, et Plovdivi buss jõudis just kohale ja ka Thanatcha oli seal. Oligi hea, et varem läksime muidu oleks ta pidanud üksi olema. Ootasime teisi ja ma nägin Jenniferi ning, siis läksime temaga teiste juurde. Ootasime Valeskat, ta host venda, Estebani (vahetusõpilane Argentiinast) ja tema host õde. Vahepeal käisime jäätist ostmas. Vahepeal olid teised ka kohale jõudnud edasi ootasime bussi. 
Lõpuks saime bussipeale ja kuskil 1,5h sõit võis alata.
Kui me kohale jõudsime võtsime taksod ja sõitsime hotelli. Hotelli nimi oli Alpha, kui ma õigesti mäletan. Mina olin ühes toas Boniga ja meie kõrval olid Yana ja Jennifer. Panime asjad tuppa ja otsustasime teisi otsima minna. Thanatcha, Valeska ja Julia (Estebani host õde) olid ühes toas ja kõige viimasel korrusel. Rääkisime nendega ja natukese aja pärast öeldi, et lähme linnapeale. Läksime oma tuppa, võtsime asjad ja läksime alla. Hakkasime kesklinna minema, vahepeal käisime poest ka läbi. Mingeid otseseid vaatamisväärsusi me ei näinud peale ülikoolide. Lõpuks oli aeg hakata tagasi minema. Viisime asjad tuppa ära ja läksime uuesti alla.
Edasi ootasid meid ees mängud. Esmalt pidime end tutvustama. Meile anti leht kuhu pidime oma nime kirjutama ja esitähega omadussõna. Meil Valeskaga oli ikka väga lõbus ja kõigil oli koguaeg, et mis te naerate, sest terve õhtu me ainult naersime täiesti suvaliste asjade üle. Meile anti kolm küsimust millele me pidime vastama joonistades ehk me jälle naersime ja üritasime joonistada. Kätekõverdused olid terve õhtu teemas. Ma ei oska kohe kindlasti joonistad. Hiljem pidime teistele oma pilte näitama ja rääkima. Mängisime veel mingeid mänge ja kuskil 8 ajal hakkasime õhtust sööma minema. Restoran/kohvik ei olnud eriti kaugel meie hotellist seega läksime jala. Mina tellisin pitsa. Kuskil kell 10 läksime hotelli tagasi. Valeska ja Thanatcha tulid ka natukeseks meie tuppa aga kell 11 pidid nad oma tuppa minema. Meie jäime kuskil 12 magama, kuna hommikul pidi 8 ajal ärkama.
To be continued...
Ma kahjuks väga palju pilte ei teinud.
Minu kaunis joonistus

Pitsa 

Ainuke asi millest ma meie toas pilti tegin.
Ainult kolm pilti aga järgmistel päevadel on palju rohkem, ma luban.
Päikest, mida meil on siin väga palju :)
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment