YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Sunday 23 February 2014

YFU seminar day 2

Zdrasti !

Teise päeva hommikul pidime hommikust sööma minema kell 8.30 ja ütleme nii, et oleks võinud parem olla, sest tõesti ainult 2 croissanti ei ole piisav. Õnneks ma ei olnud ainuke kes seda väitis. 
Mingiaeg tellisime taksod ja sõitsime bussijaama, kus me pidime kokku saama Michaelaga (YFU töötaja). Läksime ühte kohta, kus meil oli üks ruum ja kus me saime oma mänge ning asju teha. Mängisime erinevaid mänge näiteks kõik tõusevad püsti, panevad silmad kinni ja peavad kätest kinni võtma aga mitte ringis vaid täiesti suvaliselt ja kui silmad lahti tehakse tuleb see pusa ringiks teha, või igaüks ütles kaks valet ja ühe tõe ning teised pidid arvama milline tõde on. Me tegime palju mänge, et kõiki kohe ei mäleta. Kui me seal lõpetanud olime läksime kesklinna, et kuskile sööma minna. Leidsime ühe väikse kohviku. 
Kui kõik olid lõpetanud, siis oli valik kas minna tagasi hotelli või jalutama. Suurem osa meist läksid jalutama kaasaarvatud mina. Tegime pilte ja rääkisime. Mingi aja pärast pidime hakkama tagasi minema ja mina olin siis teejuhiks või nagu teised ütlesid GPS. Vahepeal tegime jälle pilte aga jõudsime õigeks ajaks hotelli tagasi, kus jätkasime oma mängudega. Meid jagati kahte gruppi vahetusõpilased ja host õed-vend. Meie olime minu ja Boni toas ning teised Yana ja Jenniferi toas. Alguses kirjutasime paberile asju mis on olnud meile rasked ning mille üle me oleme uhked või midagi sellist. Pärast kõik ütlesid, mida nad kirja panid ja arutasime neid asju näiteks, kuidas leida sõpru või kuidas keelt paremini õppida jne. Pärast pidime ütlema asju, mis tulevad kasuks, kui sa oled vahetusõpilane või millega tuleb arvestada, kui sa lähed teise riiki. Pärast seda tegime sellist asja nagu perefoto, kõik said kedagi teha kes oli isa, kes ema, host vend/õde. Nalja sai. Peale seda läksime alla, kus meid ootasid ees uued mängud. Ühte mängu teatsid isegi mina (Malevast oli kasu ka heh) sul on kaks markerit ja sa ütled ka risti või paralleelselt aga point on selles, et markeritel ei ole midagi pistmist need on vaid segaduse tekitamiseks põhiline point on kas su jalad on risti või paralleelselt. Hiljem istusime kõik maha kahes rivis üksteise taha ja viimasele näidatakse pilti ning  ta peab selle joonistama enda ees oleva inimese seljale ning tema enda ees olevale inimesele jne kuni see jõuab esimese inimeseni, kes peab selle joonistama paberile. Ma vist unustasin mainida õhtusööki kuskil eespool ma enam isegi ei mäleta aga õhtusöök oli ka kuskil. 
Igatahes kui me olime tagasi hotellis ja kell ei olnud veel 11 tahtis Boni minna alla ja osta croissanti ja peale seda otsustasime minna Thanatcha ja Valeska tuppa aga enne veel peatusime poiste toas, kuhu Boni läks põhimõtteliselt sööma hah ja peale seda läksime üles. Kahjuks Thanatchat ja Valeskat ei olnud nende toas läksime me alla tagasi ja mõtlesime vaadata Yana ja Jenniferi tuppa ning jep seal nad olid. Rääkisime nendega ja varsti pidime oma tubadesse minema. Millalgi otsustasime jätkata seda seljale joonistamise mängu Boniga hah. 
Ma ei tea kui palju te sellest tekstist aru saate aga kui midagi jäi segaseks, siis võite alati küsida. 
To be continued ...

Vasakult: Mina, Valeska, Thanatcha, Ilia (Valeska host vend), Esteban (vahetusõpilane Argentiinast ) ja Julia.

Ma isegi ei oska kommenteerida seda asja põhimõtteliselt punane on sõbrad, roheline perekond ja sinine kool

Minu lõuna kana koos millegiga

Valeskaga

Thanatchaga

Vaade sillalt 



Õhtusöök kartulid valge juustuga

Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment