YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Monday 31 March 2014

Food :)

Tere kalli lugejad!

Ja juba saabki see märts läbi. Ma vist kirjutan seda koguaeg, kui kiiresti aeg läheb aga läheb ju. Alles ju ma tulin siia ja nüüd varsti lähen ära. See kõik siin on nii omaseks saanud. Kuigi kool on selline kahtlane koht ja natuke harjumatu on ikka see, et siin läheduses pole ühtegi parki, kesklinnas on neid aga siin mitte.

Ilmad olid vahepeal soojad, siis vahepeal oli torm ja paar jahedat ilma aga nüüd jälle soe. Küll see kevad on imelik. Vahepeal igal pool puud õitsesid aga nüüd juba lehes. Nüüd saab vist kõik paksemad riided ära panna lõpuks ja suvised asjad välja otsida. Ükspäev oli siin torm, vähemalt minujaoks, vihma sadas, tuul, äike. Õhtul tuleb host ema koju ja küsib, et mis seal rõdul juhtus. Mina, et torm oli, host ema oli väga üllatunud, kuna seal kus tema oli paistis terve päev päike, kuigi ta oli kõigest teises linna otsas. Sofia on vist ikka väga suur.

Reedel hakkas meil vaheaeg. Tundub nagu iga kuu oleks mingi väike vaheaeg. Mulle sobib. Eelmine nädal käisin postkontoris, kuna minu väikesel vennal tuleb sünnipäev. Ning seekord oli seal väga sõbralik naine ja ma sain kõik asjad korda ajatud bulgaaria keeles. Naljakas oli see, et eelmine kord see naine seal ei küsinud kuidas ma tahan seda pakki saata aga seekord ikka küsiti kas markidega või mingi teine mida ma ei mäleta. Ma käin postkontoris kuus vähemalt 1 kord ja need inimesed raudselt juba tunnevad mind ära, sest ükskord ma ei jõudnud hakata küsimagi paki kohta, kui nad juba ütlesid, et jah sulle on pakk. 

Ning lõpuks ma tegin eesti toitu. Hakkliha supp ja kirjukoer. PS: ma pole neid kunagi ise teinud. Kui jätta välja kõik kõrvalised asjaolud, siis ma sain isegi hakkama. Ja kui mulle maitseb, siis pidi ikka välja tulema. Teised ka ütlesid, et hea oli. YAY.

Ja rohkem mul vist ei olegi midagi kirjutada.
Ma ei tea miks see sinine joon seal vasakul on aga magustoit oli mega hea

Jätkame toidu piltidega. See oli nagu küpsisetort. Host vanaema tehtud

Jah ma suutsin lõpuks midagi eestipärast ka teha

Isetehtud hästitehtud. Mina olin igastahes väga rahul ja teised ütlesid, et hea oli


Minu lemmik pilt. Jep meil siin kevad või tegelikult minujaoks suvi

Selline on vaade maja eest

Mycaka ja salat :)
Päikest
Mari-Liis :)

2 comments:

  1. Armas oled ja supis on liiga palju makarone...

    ReplyDelete