YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Wednesday 5 March 2014

Greece, day 1

Oh tere, ma jälle siin :)
Seekord räägin/kirjutan oma Kreeka reisist, mille eest ma olen väga tänulik oma host perele.
Aga enne veel suur-suur aitäh mu kolmele sõbrannale kes võtsid aega ja tahtmist ning saatsid mulle sünnipäevaks paki missest, et kaks nädalat hiljem. Minu suutsite ikka väga õnnelikuks teha.
Nii kreeka reisist siis.(01.03) Hommikul pidime valmis olema 5.45 kuna meile tuli takso järgi. Sõitsime taksoga ühte kohta, kus oli suur buss millega me pidime kreekasse minema. Jah enne veel, me läksime nagu turismireisile, bussiga. Enne bussi minemist hakkas minuga üks naine bulgaaria keeles rääkima küsis, et kas ma olen eestist ja midagi veel millest ma päris täpselt aru ei saanud. Kuna me või vähemalt mina olin ikka täiega väsinud, siis ma jäin vist uuesti magama aga ütleme nii, et arvestades seda kuidas ma bussis magan, siis ei olnud see hea idee. Kuna me olime sellises kohas kus on täpselt see keskmine uks ja meie ees ei olnud teisi istmeid. 
Vahepeal tegime peatusi ja võtsime veel paar inimest peale. Minu jaoks oli see täiega lahe, kui sa sõidad mägede vahel ja ei näe muud kui seina ning need tunnelid. 
Okei sõidust ei ole vist midagi huvitavat rääkida skippime selle koha edasi. Jõudsime piiripunkti okei, mis saab selles huvitavat olla aga minujaoks oli, sest alguses ma arvasin, et nad ainult vaatavad passi aga ei nad võtsid selle mult ära. Ma suutsin juba sada erinevat asja välja mõelda hah aga ma ei pidanud isegi kuhugi minema, mulle anti pass lihtsalt tagasi. 
Ja olimegi kreekas. Hea asi oli see, et seal on eurod. Esimese sellise suure peatuse tegime ühes linnas, mille nime ma unustasin küsida. Enne peatuse tegemist sõitsime ringi ja mis mind kõige rohkem üllatas oli see, et seal kasvasid juba apelsinid puuotsas jah ma räägin päris apelsinidest ning hulgim kohe. Ning see vaade seal mäe pealt, kahjuks ma pilti ei teinud sest 1. sõitsime me siis bussiga ja 2. istusin ma teisel pool. 
Esimesena käisime kreeka õigeusu kirikus. See nägi väga uhke välja. Seal oli väga palju maale/pilte ja muid esemeid. Kõige kummalisem minujaoks oli see, et inimesed palvetasid nende piltide ja asjade ees ning siis suudlesid seda. Ma mõtlesin, et suht ebahügieeniline kui mõelda, kui palju inimesi neid katsunud on aga mis teha kui usk on selline. 
Edasi läksime kohta, kus oli vana teatri varemed võimidagi sellist, peale seda teised läksid kuskile ära ja meie tahtsime minna teise kohta. Alguses läksime sööma, seal oli nii, et kui istusid lauda toodi sulle kohe klaasid ja vesi. Ma tellisin hot chocolate ja võileivad. Istusime väljas ja hea asi oli see, et laudade juures on asjad, mis annavad sooja (ma ei tea mis nende nimi on). Kui olime lõpetanud tahtis Boni minna suveniire ostma. Ma ei tea miks aga nii kui me läksime kõndima sinna poole kus meri oli tekkis selline naljakas tunne. Seal tulid neegrid meile ligi ja hakkasid igasuguseid asju küsima. Mingit creepy'd inimesed olid. Ostsime oma asjad ära ja hakkasime tagasi minema. Pärast nägime, et üks suveniiri putka oli põhimõtteliselt seal samas aga meie kõndisime ikka suhteliselt kaugele.
Ma vist ei maininud, et mu host ema räägib kreeka keelt. 
Vahepeal käisime väikestes pagari poodides, kus müüdi nii palju häid asju ning lõpuks läksime ühte kohta kus kõik võtsid midagi magusat. Ja varsti oligi aeg tagasi bussi minna.
Kahju oli see, et ilmaga väga ei vedanud, sest päikest ei olnud ja väga soe ka just ei olnud.
Oligi aeg hakata sõitma hotelli. Sõitsime jälle tund-paar. Jõudsime kohale ning vihma hakkas sadama. Me olime Boniga ühes toas ja ausalt ma ütlen see oli jube juba meie vannitoa pärast. Ma ei tea miks aga see oli väga creepy. Meil oli ka rõdu ning vaade merele.
Õhtul käisime ka kohalikus restoranis söömas, kus esines mingi mees. Kartulid olid mega head ja kalmaari sai ka söödus aga ausalt see mulle ei maitsenud. Proovisin ka kreeka rahvus jooki, mis maitses nagu lagrits ehk veits imelik. Otsustasime Boniga jalutama minna. See vist ei olnud kõige parem idee, kuna vihma sadas ja suht kõva tuul oli ka. Lõpuks me lihtsalt jooksime hotelli, mõlemad jalanõud läbimärjad. Me väga kaua üleval ei olnud, sest me pidime hommikul juba varakult ärkama. 
Kirik

Koht kuhu küünlaid pannakse






Flowers


See oli kellegi teadlase kuju aga ma parem ei ütle, sest ma täpselt ei mäleta.




See hot chocolate oli nagu mega hea


Ja see apelsini puu 


Meie mega sassis hotelli tuba

Mina, host ema ja tema sõbranna



Ja siin ma siin praegu lõpetan
Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment