YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Sunday 9 March 2014

Greece, day 2

Hello everyone !

Teise päeva hommik algas 6.30 äratusega aga me magasime rahuga edasi. Vahepeal käis host ema meid äratamas. Hotellist pidime ära minema hakkama 8.30. Hommikusöögile me ei jõudnud vaid ostsime kuskilt kohvikust "saiakesed". Buss jõudis ka kohale ja sõit võiski alata. 
Esimese peatuse tegime ühes külas aga kuna vihma sadas ja külm oli jäime meie Boniga bussi. Mingi aeg hakkasime rääkima kahe vanema naisega ja üks rääkis, et ta käis kunagi ühel reisil ja külastas ka eestit. Teised hakkasid ka vaikselt tagasi tulema. Edasi sõitsime jälle mingisse linna, kus toimus mingi karneval ehk majad olid kaunistatud ja inimesed kantsid parukaid-maske. Hakkasime otsima kohta kus saaks midagi süüa. 
Esimene koht kuhu me läksime seal anti meile kreeka keelne menüü ja lõpuks ei võetud isegi tellimust ning me läksime sealt ära. Teises kohas pidime istuma õues, mis ei olnudki kõige hullem kuna laua juures olid need sooja andvad asjad. Meie kelner olid riietanud end minioniks hah. Tellisime salateid, kartuleid ning jälle kalmaari, mida ma ei söönud. Kui me olime seal lõpetanud hakkasime tagasi minema mina ja Boni läksime bussi. Mingiaeg hakkasime tagasi sõitma. Otseselt me enam suuremaid peatusi ei teinud aga ma peatusime vist kõigi poodide ees mis teele jäid vähemalt mulle tundus nii. 
Jõudsime jälle piiripunkti. Politseinik või kes see iganes neid dokumente kontrollib, tuli bussi ja hakkas meie istmete juures midagi bulgaaria keeles karjuma. Lõpuks tahtis ta ainult minu passi näha ning kui keegi ütles talle, et ma olen eestist oli tal nagu "oo estonia" ja siis ta kontrollis kõik lehed mu passis üle ning vaatas seda lehte kus mu andmed on ikka päris kaua. Lõpuks saime sealt tulema. 
Kokkuvõttes saime koju kuskil kell 11 õhtul. Reis oli muidu väga lahe.
Eelmises postituses unustasin kirjutada sellest, et esimesel märtsil on Bulgaarias üks püha, et jagatakse omavahel punase-valgega käepaelu ning poisi ja tüdruku väikseid nukke ning soovitakse "честита баба марта". Need paelad peaksid tooma tervist ja õnne või midagi sellist ning kui sa näed õitsevat puud ja toonekurge, siis seod selle paela puu külge. Vähemalt mina sain sellest nii aru :)


Meie imeline vaade



Kõik majad olid niimoodi kaunistatud


Martenitsad (sorry ma ei tea kuidas seda kirjutatakse)

Jah mul oli neid ikka piisavalt
Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment