YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Saturday 22 March 2014

Viimased nädalad.

Zdravei!

Ma ei teagi kust alustada.
Kevad jõudis lõpuks siia. Väljas on +20 kraadi sooja, päike ja mida veel tahta. 
Ning sai mul 7 kuud siin oldud natuke üle 3 kuu veel. See aeg läheb nii ruttu ja varsti ongi kojuminek. Ma nagu tahan koju tulla aga samas ei taha ka. Mul on lihtsalt mingi hirm sees, mida  ma ei oska kirjeldada heh vahetusõpilased saavad aru. Muidugi ma tahan kõiki näha aga, jah sinna "aga" taha kõik jääbki. Mulle meeldib siin. Aga sinna on veel natukene aega.

Kaks korda oleme ka diskol käinud. Omamoodi huvitav kogemus. Tantsida sai palju. Hommikul 5-6 ajal koju jõuda vist ei olnud kõige parem. Naljakas oli see, et esimene kord mul pärast tükk aega kõrvad kumisesid, muusika on seal ikka päris kõva. Ning seal kohas kus meie käisime oli nii, et iga reede ja laupäev esineb seal mingi bulgaarias kuulus laulja.

Ühel esmaspäeva hommikul sadas meil lund. Jah lund. See ei olnud eriti tore aga õnneks sulas see juba paari päevaga ära ja nädala lõpus oli juba +15 kraadi sooja. Küll siin vahetuvad ilmad ikka päris kiiresti. Ning kelle tervis otsustas, et oleks tore haigeks jääda. Jah minu. Alguses ainult nohu ja nüüd ka köha mkm ei ole tore. Ja, et sellest veel vähe oleks eih mu vasak jalg jah asi ongi selles, et ma ei tea mis tal viga on ükspäev lihtsalt hakkas valutama. Aga see selleks. Jõusaalis käimist see ei sega, eriti.

Ühel nädalavahetusel sain ma kokku Yuliaga, kes on Estebani (vahetusõpilane argentiinast)
host õde. Käisime ühes siin lähedal asuvas kohvikus ja lihtsalt rääkisime. Ta elas kunagi ka siin kandis kus mina. Kaua me seal ei olnud, kuna ta pidi koju minema.

Ükspäev tegime host vanaemaga kooki/torti nendest biskviit põhjadest ja vahele panime banaane, pähkleid, hapu koort (siin nimetavad nad seda hapu piimaks vähemalt olen ma nii aru saanud) ning peale šokolaadi. See oli täiega hea. 8ndal oli siin emade-/naistepäev ja kingiti lilli. 
Mina ja Ani (üks Boni sõbranna)

Pole just see kook mida meie tegime aga ka täiega hea ja need maasikad :)

Yulia kinkis mulle selle. See oli nii armas 

Lumi

Eelmise nädala esmaspäev


Ühed kreeka maiustused ütleme nii, et polnud kõige hullemad. Ning ülemine pilt on see karp.


See nädal. Väljas +20 kraadi.
Päikest
Mari-Liis :)


No comments:

Post a Comment