YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Tuesday 20 August 2013

Aasta alguse seminar

Hei
Bulgaariasse jõudsin ma 16 õhtul kell pool 6. Vastas oli mul YFU vabatahtlik, vahetusõpilane saksamaalt ja üks vanem mees. Võtsime mu kohvrid ja läksime autosse. Algas sõit meie hotelli. Jah meie aasta alguse seminar oli hotellis, kuna meid vahetusõpilasi on ainult kaks. Ok tegelt on kolm aga tema on kuskil teises linnas. Hakkasime, siis lennujaamas sõitma ok esimene mulje oli nagu kuskile venemaale oleks sattunud. Majad ei olnud eriti ilusad aga jahm. Sõit kestis ikka päris kaua. Lõpuks jõudsime kohale. Me peatusime ühes pere hotellis vms. Mina olin ühes toas saksa vahetusõpilase Valeskaga ja meie vabatahtlikud teises. Panime kohvrid ära ja läksime alla. Algasid esimesed workshop'id. Alguses pidime kirjutama YFU reeglid üles. Inglise keeles ok mul jooksis juhe veits kokku. Hiljem pidime joonistama, miks me valisime Bulgaaria, ja mis meid inspireerib siin olema vms. Hiljem läksime sööma. Proovisime erinevaid Bulgaaria toite jne. Kuskil kell 10 hakkasime tagasi hotelli minema.
Ümbrus on muidu väga ilus, mäed ja värki.
Järgmisel päeval ärkasime pool 9 ja kell 9 oli hommikusöök. Kell 10 alustasime oma workshop'idega. Rääkisime koolist, perest, pidime mingeid asju tegema, mida ma ei mäleta. Lõunat käisime söömas seal samas samas kohas kus õhtust. Kuna ma sõin hommikul suht ja väga isu ei olnud, ss ma midagi erilist ei tellinud, ainult pannkoogi šokolaadiga. See oli nagu mega hea. Õhtul käisime Free Sophia Tour'il. See oli lahe, kuna nägime palju ilusaid kohti ja kirikuid. Väljas oli soe ja üldse Sofia on väga ilus, eriti kesklinn. See lõppes kuskil 8 aeg ja siis me läksime subway'sse ja võtsime võileivaid. Läksime tagasi hotelli ja kuskil kell 12 jäime magama.
Pühap. ärkasime jälle kell pool 9 ja 9 läksime sööma. Peale seda läksime õue ja me pidime kirjutama endale kirja. Pärast saime kirjad eelmistelt vahetusõpilastelt. Need olid nii armsad. Hiljem rääkisime nsm, sõime ja ootasime peresid. Valeska pere tuli 11 aeg ja minu oma kuskil 12 . Alguses oli mul nagu whaat, sest nad hakkasid kohe musitama ja värki. Nad rääkisid nende vabatahtlikega ja ss me läksime sööma.
Edasi kirjutan hiljem.



 Need pannkoogid, mis ma tellisin. :D
 Hotellis kõik uksed olid nagu peeglid :)
Ja hotell, kus me olime.
Päikest
Mari-Liis

No comments:

Post a Comment