YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Wednesday 28 August 2013

Perfect

Hei
Free Nestea
Neljapäeva
Hommikul kooli ja kell 2 tuli Kris mulle vastu, koos kahe sõbrannaga (kelle nimesid ma ei mäleta). Hakkasime koju kõndima, saime veel ühe tüdrukuga kokku ja siis koju. Olime veits toas ja siis läksime õue. Tegime väikse peika party (heh see sõna on nii naljakas), kuskil x kohas. Ja kuna seal juures oli mingi vana maja, siis otsustasime seda uudistama minna. Aga kuna me polnud päris kindlad kas seal elas keegi või ei, siis varsti läksime sealt ära. Hakkasime kodupoole kõndima, jätsime tüdrukutega hüvasti ja läksime edasi, teepeal saime veel ühtedega kokku, olime nendega veits. Tänaval jagati tasuta nestea'd, jõime seda ja saatsime nad bussijaama. Tagasi tulles saime veel tasuta nestea'd he (Y).  Ahjaa see kolmas vahetusõpilane Taist jõudis ka kohale ja nüüd on meid kolm jee. Kodus tegin oma kodusetöö ära (ma vähemalt püüdsin). Õhtul, kui hostema koju tuli, siis sõime ja pärast koristasime ja magama ära.



Reede
Õhtusöök
See päev läksin ise kooli ja tulin koju ka ise. Heh ei eksinudki ära. Tulin koju vaatasime Kris'iga filmi "Now You See Me". Hea film oli. Ja kuna hostisa pidi see päev koju tulema, siis mingiaeg hakkasime end sättima, et minna hostema tööjuurde, et seal nendega kokku saada ja restorani minna. Jõudsime hostema tööjuurde, ootasime veits ja siis hakkasime minema. Restoranis saime kokki Brani'ga. Tellisime toidud ära, ootasime, rääkisime, ma rääkisin, mida ma Bulgaaria keele kursustel ja muidu õppinud olen. Lõpuks toodi söögid, okei ma nagu sõin pool ära ja siis ma olin full. Mingiaeg läksime Brani ja Kris'iga linnapeale. Jalutasime mööda tänavat ja siis jõudsime parki, kus on purskkaev. See oli täiega ilus, kuna oli pime ja kõik tuled ja valgustid põlesid. Istusime mingi ajani pargis ja siis läksime koju.

Ujumis koht

Laupäev
Ärkasime mingi 10 aeg, sõime hommikust ja kuna meil oli plaan minna basseini äärde, siis hakkasime sättima. Mingiaeg hakkasime sõitma ja teepeal tegime väikse peatuse ja saime kokku pere tuttavatega, kes samuti sinna läksid. Jõudsime kohale, koht oli lahe ja see oli ilus, et igale poole kuhu vaatad näed mägesi. Ujuma ei läinud, kuna vesi oli suht külm ja ilm oli ka jahedam. Võrkpalli sai ka mängitud. Mingiaeg hakkasime tagasi sõitma. Teepeal käisime ka mingit monumenti vaatamas, mis on pühendatud Bulgaaria hukkunud sõduritele. See oli ikka võimas ja vaade oli mega ilus. Tulime koju ja õhtul läksime Brani ja Kris'iga välja. Saime nende sõpradega kokku ja läksime parki. Ja jälle peika party. Vahepeal liitus aina inimesi juurde ja siis Brani läks ära. Jäime Kris'i ja ta nõbuga veel sinna istuma. Ja mingi 11 hakkasime koju liikuma. Kodus sõime õhtust heh. Õhtul vaatasime veel filmi "R.I.P.D" aga kuna Kris oli väsinud, siis jäi see pooleli.
Pühapäev
Vaatasime filmi lõpuni, sõime, koristasime, tegin kodustööd. Õhtul läksime Brani'ga välja, saime Janet'iga kokku. Istusime kohvikus, hiljem käisime poes ja siis koju tagasi. Kuna meil olid külalised, siis hakkasime sööma. Õhtu kulges hästi, sai jälle palju söödud heh. Hiljem koristasime ja magama ära.
Kõik räägivad, et Eestis on juba suht jahedad ilmas, siis siin on ikka päris mõnus. :D

See tänav, kus mu keele kool on



Üks koht kus saab kala püüda, aed oli mega ilus



See kuju.

Vaade oli mega ilus


Vikerkaar

Päevalilled :)


Mmm
Brani (hostõde) ja mina
Ma olen ikka täiega rahul, et  ma just bulgaarias oma vahetusaastat veedan:)
Päikest
Mari-Liis :)

2 comments: