YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Saturday 24 August 2013

Esimesed päevad perega

Hi people
Ma ütlen kohe ära, et ma kirjutan siia siia, kui mul aega on, sest ma lihtsalt ei jõua igapäev arvutisse, kuna väga palju on tegevust. Hommikul keele kursus, siis muud põnevad tegevused ja õhtul söömine heh.
Pühapäev, kui olime perega kokku saanud, viisime mu asjad autosse, jätsime vabatahtlikega hüvasti ja hakkasime sõitma. Pere küsis mult erinavaid küsimusi minu, pere ja elukoha kohta. Ütleme niiet mu inglisekeel ei ole just nüüd kõige perfektsem aga ma sain hakkama. Edasi läksime restorani sööma. Seal ma rääkisin ka enda elust eestis. Kuna ma Bulgaaria keelt ei oska ja ei tea mis mida tähendab ei tellinud ma otseselt midagi. Nad tellisid erinevaid sööke ja siis ma proovisin kõike. Toidud on head ja süüa saab palju. Pärast tulime koju. Ma panin oma kohvrid ära ja hiljem läksime Braniga linna. Alguses jalutasime niisama ja hiljem saime Kris'iga kokku. Käisime linnas ringi ja kuna hostemal oli esmaspäeval sünnipäev, siis Brani tahtis talle midagi osta. Lõpuks ostsime kaks küpsise moodi asja kuhu peale oli pilt joonistatud. Siis tulime koju, hiljem tulid nende sugulased külla. Sõime ja tähistasime minu saabumist. Ja kui kell sai 00.00, siis hakkasime hostema sünnipäeva tähistama. Ja kuna mul hakkas järgmine päev kell 10.00 keele kursus, siis läksime kahe aeg magama.
Esmaspäev
Bulgaaria keel
Hommikul kell 9 äratus ja Brani saatis mu kooli. Keele kursus on mul koos saksa vahetusõpilasega. Alguses tutvusime tähestikuga (kuna ma olen venekeelt õppinud, siis ei ole see eriti raske) ja hiljem lugesime dialooge.See lõppes kell 3 ja Brani tuli mulle oma sõbrannaga järgi. Tulime koju ja hiljem läksime hostema tööjuurde, et seal tema sünnipäeva tähistada. Olime seal mingi aeg sõime, jõime ja õhtul liikusime restorani. Seal veetsime ülejäänud õhtu. Jälle sõime ja jõime. Õhtul mingiaeg tulime koju, kuna mul pidi hakkama kool kell 9. 
Teisipäev
Hommikul kooli. Kell 2 koju ja mingiaeg läksime Kris'i ja ühe ta sõbrannaga välja. Tegime peika party (ma ei oska seda eesti keeles öelda). Istusime pargis, pingipeal. Me olime ostnud popcorni ja vahukoort. Olime seal mingiaeg ja siis hakkasime tagasi koju tulema. Õhtul sõime ja siis ma läksin magama.
See on naljakas, et ma olen juba nii inglise keeles sees, et ma mõtlen ka inglise keeles.
Kolmapäev
Hommikul jälle kooli. heh ma oskan ennast juba bulgaaria keeles tutvustada ja mõningaid sõnu ka öelda. Aga kui inimesed räägivad, siis ma ei saa küll midagi aru. Hiljem vaatasime Brani ja ta sõbranna Janet'iga filmi "Gone Baby Gone". Film oli hea. 
Neil on kass ka. Ta on nii armas aga veits hull.
Praegu siis kõik.
Orbiti see pakend kus need pikad nätsud sees onf

Selle restorani menüü, kus hostema õhtul sünnipäeva  pidas

Kass :D
 Päikest 
Mari-Liis

No comments:

Post a Comment