YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Sunday 18 August 2013

Ärasaatmine

Hei
Hommikul kuskil kell pool 3 ärkasime ja 3 aeg hakkasime sõitma. Triin, Mari ja Lissu olid lubanud mind lennukile saata. Nii kui ma lennujaama jõudsin sain kallistuste osaliseks. Ma tegelikult imestan, et nad viitsisid tulla ja nii vara ärgata. Love them :)
Tõid mulle kooki ja Lissult sain red bulli hah. Sõime kooki ja nsm. Alguses ei olnud midagi. Hakkasime siis check in'i tegema. Suur kohver läks niisama aga väike oli natuke ülekaalus. Hakkasime ss asju välja võtma. Pooled riided sai ka endale selga pandud. Aga mis selgus kohvrit ei kaalutud ära ja ss ma nagu nsm. Hakkasin ss minema väravate juurde. Viimased pildid jne. Ok seal tulid need esimesed pisarad ka ära. Kõik nutsid, mina veel eriti, taheti pilti teha mina oma nutetud näoga aga jahm. Lennukile minek tuli ruttu ja alguses olin vähe segatuses. Riia lennujaam oli suht väike ja seal ei olnud midagi. Austrias oli mul nagu whaat ma ei saanud midagi aru. Lõpuks küsisin infost ja siis läksin üles, võtsin oma pileti, tegin väikse feili ja läksin lendu ootama. Lõpuks sain lennukile ja siis juba Bulgaariasse. Esimene lend kestis pool tundi, teine 2,5 ja kolmas 1,5 heh.
Edasi kirjutan hiljem kuna praegu ei jõua.
Panen pilte.








PS: siin on väga palav.
Päikest
Mari-Liis

No comments:

Post a Comment