YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Friday 30 August 2013

Teine nädal

Hola
Esmaspäev
Hommikul ärkasin üles, kõik teised veel magasid. Sõin, pesin nõud ja läksin kooli. Esimesed 3 tundi olime vanas kohas aga viimane 1,5h olime teises klassis. Tegelt mulle meeldib see teine klass rohkem, kuna seal on paremad toolid. Pärast seda tulin koju ja kuna Branil olid sõbrannad külas, siis ma olin nendega. Ma täiega tahaks juba Bulgaaria keelt osata ja aru saada, mida inimesed räägivad. Kui Brani sõbrannad ära läksid hakkasime koristama ja Brani läks õppima ja ma olin nsm netis. Hiljem hakkasime lauda katma ja filmi vaatama "Stoker", see oli natuke kahtlane. Ja kuna hostema pidi hiljem tulema, hakkasime sööma ja mingiaeg läksin ma magama. 
Teisipäev
Hommikul jälle kooli, siis koju. Janet oli meil külas, õhtul vaatasime filmi "The Kids Are All Right", olen näinud seda mingi 2 korda. Mingiaeg otsustasime midagi süüa. Leidsime külmikust mingid saiakesed (ma ei mäleta mis nende nimi oli) ja kalapulgad. Tegime neid soojaks. Õhtul hakkasime normaalset süüa tegema. Kartul-peekon ja juust. Söök on siin ikka megahea. Hostema tuli ka koju ja hakkasime sööma. Rääkisin mis ma koolis õppisin ja muud. Janet ja Brani läksid välja ja ma hakkasin magama sättima. Nad tulid mingiaeg koju tagasi ja Janet jäi meile ööseks. 
Ahjaa üks nali ka Veidar (kass) sai ükspäev meie tuppa ja siis ronis kapi otsa, kus on kovrid ja kotid. Ning ta otsustas ühte neisse minna ja siis ma mõtlesin, et võtan selle koti alla ja ta tuleb välja aga ei. Me pidime ta sealt välja tõstma, kuna ta muidu olekski sinna jäänud. Heh.
Kolmapäev
Thanatcha (Tai), Valeska (Saksamaa) ja mina
Hommikul kooli ja peale seda otsustasime minna jaluatama mina, Thanatcha(Tai) ja Valeska(Saksamaa). Alguses läksime postkontorisse, kuna Thanatcha tahtis kaarti saata ja tal oli vaja marke. Postkontoris arvas üks vanapaar, et me oleme bulgaarlased. Hiljem rääkisime nendega ja nad olid USA'st.  Peale seda otsustasime minna kuhugile sööma ja lõpuks valisime kohviku ühes pargis. Tellisime ära ja kui toidud tulid asusime kohe sööma, kuna me olime mega näljased. Rääkisime ja saime üksteise kohta rohkem infot. Valeska ja Thanatcha lähevad peale seda kuutaega elama Sofiast kaugemale. Mina veel ei tea kuhu ma endale pere saan. Kui olime oma toidud, joogid ära söönud, joonud tegime koos pilti ja läksime igaüks omateed. Jõudsin koju mingi 4 ajal. Käisime korra Bran'iga väljas, saime ühe ta sõbrannaga kokku, mingiaeg tulime koju. Hakkasime süüa tegema ja lauda katma. Kuna hostema ei olnud veel tulnud ja me olime söönud ainult salatit, tegime võileibu. Heh suutsime mõlemad endale näppu lõigata noaga pluss veel samasse kätte ja näppu. Hiljem tuli hostema, rääkisime ja niisama. Aitasin koristada ja peale seda läksin magama.
Ja see on pilt Free Sofia Tour'ilt (ma roosas :D:D)



Bulgaaria keele tund


Veidar :D

Päikest 
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment