YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Thursday 12 September 2013

Плевен

Hei
Kuna nädalavahetusel olime ära ja praegu on selline aeg, kus lihtsalt ei ole aega ja varsti hakkab kool ka, siis ma ikka püüan leida seda aega, et teid oma tegemistega kursis hoida.
Kuna reedel oli meil vabapäev, sest Bulgaarias on 6. september mingi püha, siis läksime juba neljapäeva õhtul Plevenisse. 
Sõita oli mingi 200 km. Kuna väljas oli suhteliselt pime, siis midagi erilist ei näinud aga täiega ilus oli see, et sa näed nende linnade tulesid mis kaugemal kumavad. Kohale jõudsime mingi 10-11 ajal õhtul, panime asjad ära ja ees ootas meid korralik õhtusöök. Peale seda läksime Janeti, Brani ja Kris'iga välja. Õues oli suhteliselt jahe ja kuna kell oli suht palju, siis läksime lähedal asuvale väljakule ja olime veits seal, enne ära minekut käisime veel natuke ringi ja hakkasimegi tagasi minema. Tuppa jõudes olime kõik suhteliselt väsinud ja läksime magama.
Reede
Ärkasime mingi enne 12 sõime hommikust/lõunat. Suurema osa päevast olime toas aga õhtul läksime mingisse kohta. Seal oli täiega ilus. Seal oli nagu jõgi ja selle ümber kaljud ja puud ja värkki ja siis seal sai kõndida. Peale seda läksime kohta kus sai vesijalgratastega sõita. Mina, Brani, Janet ja Kris olime ühes, ning hostema ja -isa olid teises. Nalja sai palju. Peale seda läksime tagasi vanaema juurde. Kuna oli juba suhteliselt hiline, siis hakkasime sööma. Süüa sai palju ja toit oli väga hea. Õhtul läksime jälle linnapeale.
Laupäev
Ärkasime jälle suht hilja. Panime end valmis ja läksime kohta nimega Panorama. See oli suur ehitis ja seal oli nagu muuseum Pleveni ja Bulgaaria ajaloost. Jahm, kui ma oleks midagi aru saanud oleks see veel huvitavam olnud. Peale seda läksime kohta, kus oli mingi väike etendust või midagi sellist. Kui see läbi sai, käisime lihtsalt ringi, käisime kirikus süütasime küünla, isegi mina süütasin. Käisime mingis poes, ja siis veel poes ja mingiaeg hiljem läksime tagasi. Sõime õhtust, vanaemal olid külalised ka. Aga kuna mul pea veits valutas, siis palju ma ei söönud. Õhtul läksime jälle välja, saime kokku Boyanaga (temast räägin ma kunagi hiljem). 
Pühapäev
Pidime ärkama varem aga nojh enne 12 ikka saime üles. Koristasime ja pakkisime asju ja mingiaeg hakkasime tagasi sõitma. Loodus on ümberringi väga ilus. Ja siis normaalne, ühes kohas oli mega suur ummik, niiet me passisime seal mingi üle 1h.  Lõpuks saime sealt ikka tulema. Tulime koju ja siis hakkasid teised sättima hostema vennal oli reedel(vist) sünnipäev ja siis nad läksid sinna. Alguses ma mõtlesin, et ei lähe kaasa aga kui Brani helistas ja ütles, et nad ootavad mind ka, siis ma ikka mõtlesin, et võiks ju minna. Ja kuna Kris pidi ka end valmis panema, siis läksime koos sinna. Süüa sai jälle väga palju. Ja kook oli mega hea. Neil oli armas koer ka. Ja kuna mul pidi kool hakkama alles kell 12.30 siis ei kiirustanud me koju. See oli tore õhtu.
Endiselt mainin ära, et ma olen ikka täiega rahul oma valikuga tulla Bulgaariasse.


Tegin Brani'le patsi

Vaade hostvanaema rõdult




See megailus koht






See hetk, kui Kris pani meie vesijalgratta hostema ja -isa oma külge

Vot nii

Kris (hostvend) ja mina

See panorama seest

Ja see maja

Minu arbuusi jääjook vms

Õhtul need purskkaevud põlesid
Vasakult Janet, mina, Kris ja Brani

 
Päikest 
Mari-Liis

No comments:

Post a Comment