YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Wednesday 18 September 2013

First day of school

Esmaspäeval 16.09, oli siis ütleme nii, et aktuse moodi asi. Hommikul kell 10 pidime seal olema, nägin õpetajat ja klassi esimest korda. Õnneks mu õpetaja on inglise keele õpetaja ja räägib inglise keelt. Kõik tundusid nii sõbralikud ja värkki. Nägin oma tunniplaani ja ok ma vist suren sinna. Hiljem tegime pilti ka. 
That's my class

Food :D
Peale seda tulime Boyanaga koju ja sõime. Edasi tulin ma ülesse ja niisama lebo mode. Õhtul jälle vanaema juurde sööma.
Teisipäev oli siis esimene koolipäev. Normaalne mu kool hakkab pool 2 päeval.  Enne minekut käisin vanaema juures söömas mm. Siis läksin kooli, üksinda. Kooli ees oli kogunemine ja siis läksime klassi. Lisa keelena peale bulgaaria ja inglise õpin vene keel heh jeps. See oli ka vist ainuke tund kus ma midagigi aru sain. Okei 2 venkut, bioloogia(kus ma tuimalt passisin, kuna ma ei saanud mida aru), 2 keemiat (heh suutsin isegi kirjutada midagi) ja 2 kehalist, kus ma olin ainult 2he klassiõega ja ka 1 tund. Nende klassijuhataja ütles neile, et ma põhimõtteliselt ei oska inglise keelt norm. Ja siis, kui me läksime puhvetisse kasutasid nad google translate'i heh. Ja kui ma tunni lõpus keemia klassi tahvlile vaatasin oli seal ka midagi eesti keeles kirjas ja mul oli nagu what is that. Seal oli "Naine tooge mulle salatit", kui ma õigesti mäletan. heh. Aga jah klass on tore ja kõik tunduvad sõbralikud. Kehalises mängisime võrkpalli, ilma võrguta. Peale seda kutsusid nad mu kohvikusse, jõime kohvi ja sõime popkorni. Hiljem tuli Boyana ka sinna aga hakkas sadama ja me läksime sisse. Hiljem maksime ära ja me läksime koju võinoh vanaema juurde sööma. Tegime pilte ja väga pointless videosid. Hiljem läksime alla baari ja olime seal, mingiaeg tulime ülesse ja pesime nõusid ja hiljem ma tulin ülesse.

Päikest
Mari-Liis

No comments:

Post a Comment