YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Monday 16 September 2013

New family

Hei
Okei nüüd on siis see aeg, kui tuleb rääkida oma vahetusperest. Tegelikult ei ole ma siiani oma viimaseid meile saanud. Aga siin tahan ma mega-mega suure kalli teha Brani'le, kes tutvustas mind oma ühele sõbrannale Boyanale. Ja sellel hetkel mul veel ei olnud peret aga mis selgus Boyana oli rääkinud oma vanematega ja nad tahtsid mind enda juurde aastaks võtta. Kuskil 2 viimast nädalat oli kahtlus, et kas ma lähen nende juurde või ei, sest oli ka teine pere kes tahtis mind enda juurde võtta. Ma olin ikka mega happy, kui Brani mulle ütles, et Boyana pere võtab mu enda juurde.
Reede oli siis see päev, kui ma pidin Boyana juurde minema. Hommikul üles ja siis meil olid Brani sõbrad külas, sättima hakkasime alles mingi 5-6 ajal. Noo asjade kohvritesse panemine oli ikka raske. Miks mul nii palju asju on aga jah aasta lõpuks on neid ma arvan kõvasti rohkem. Kui asjad koos siis olime niisama Kris ja ta sõber tantsisid meile hah. Õhtul pidime minema restorani ja sealt edasi uude koju. Väljas sadas vihma aga restoran ei olnud kaugel. Ma olin ikka täiega põnevil, kohtusin ju ikkagi esimest korda oma aastase perega. Pere on tore. Peale restorani läksime endisesse koju, et võtta mu kohvrid. Andsin endisele hostemale kingitused üle, ütleme nii et tegelikult oli kurb lahkuda, kuna ma olin seal ju terve kuu elanud. Aga kuna Brani ja Boyana on sõbrannad, siis me hakkame ikka kohtuma. Viimased kallistused ja oligi aeg hakata minema. Jõudsime koju. Õhtul vaatasime filmi ja siis läksime magama
Laupäev
Ärkasime, käisime hostvanaema juures, kohtusin ühe Boyana sõbrannaga, käisime pilte tegemas, käisime hostemaga kingitust ostmas tema sõbrannale ja õhtul käisime host vanemate sõpradega restoranis.
Pühapäev
Hommikul käisime vanaema juures pannkooke söömas, siis vaatasime seriaali, sõime, ja õhtul läksime hostvanemate sõbra sünnipäevale restorani. Jälle sai süüa.
Boyana (host õde) ja mina



Ja ma üritasin pakkida
Tsau Mari (emme saatis pilte)
Igatsen, kallidmusidpaid teile sinna
Päikest
Mari-Liis :D

No comments:

Post a Comment