YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Sunday 15 September 2013

Витоша

Hei
Kuna me olime kokkuleppinud, et neljapäeval lähme koos Thanatcha, tema hostisa ja Valeskaga Vitosha mäge külastama, siis hommikul kell pool 8 äratus. Saime kokku kohas kus olid meie keele kursuse tunnid. Edasi bussile ja siis järgmisse bussijaama. Seal tutvusime ühe mehe Martiniga, kes oli ka sinna teel ja siis me kutsusime ta endaga kaasa. Ootasime ikka väga kaua bussi ja kui lõpuks sellele saime, siis selgus et me peame ikka bussi vahetama. Jõudsime mingisse külla ja siis sealt hakkasime kõndima ja ütleme nii, et kogu tee läks ülesmäge ja lõpuks olid ikka jalad suht surnud. Aga see vaade mis sealt ülevalt paistis oli ikka mega ilus. Edasi läksime vaatama Boyana juga. Tee oli ikka julm, kivine ja värkki aga see juga oli ikka mega. Enne seda käisime veel mingi tiigi ääres, kus oli ikka mega palju konni. Need hääled olid ikka parimad. Tagasi tulime mööda mingit x teed pidi ja see oli suht julm. Hea oli, et ma oma tossud jalga panin, sest muidu oleks ma vist sealt alla lennanud. Kui tagasi jõudsime sinna külla, siis käisime Boyana kirikus ka. See oli nii väike ja kõik seinad olid täis maalitud. Peale seda läksime uuesti bussile ja siis juba linna. Ja sealt juba koju. Alguses ei olnud kedagi kodus aga hiljem tulid Brani ja Boyana, hakkasime süüa tegema ja siis tulid juba kõik koju ja õhtul olid meil külalised.


Ja sealt meie teekond algas





Thanatcha ja mina

Mina ja Valeska






See vaade oli ikka mega ilus




Boyana juga

Boyana kirik


Valeska, Thanatcha ja mina.

Viimane pilt enne bussile minekut

Päikest
Mari-Liis :D

No comments:

Post a Comment