YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Monday 9 September 2013

:D

Hola
Neljapäev
Hommikul kooli ja õhtul käisime kuskil kohvikus. Kuna Brani ja Kris'i nõbu lendas järgmine päev Moskvasse, siis tahtsid nad temaga hüvasti jätta. Peale seda tulime koju ja hakkasime sööma.
Reede
Peale kooli tulin koju ja kedagi polnud kodus, siis ma kirjutasin blogi, vaatasin seriaali ja rääkisin emmega. Emme rääkis, et vanaema õde suri ära ja ma olin veits aega shokis aga tuleb edasi elada. Rääkisin emmega mingi pool tundi ja siis tuli Kris koju aga ta läks suht varsti ära. Mingi aeg tuli Brani ka koju. Õhtul läksime hostema tööjuurde aga teepeal läks Brani üks jalanõu katki ja ma pidin käima kodus ja talle teised jalanõud tooma heh. Ja ma isegi ei eksinud ära. Jõudsime hostema tööjuurde ja sealt edasi läksime hiina restorani sööma. Ma sain pulkadega süüa, tase. Pärast seda tulime koju.
Laupäev
Hommikul sõime, siis aitasin pesu triikida ja nii see päev vaikselt möödus. Õhtul Brani tegi sushit ja meil käisid külalised.
Pühapäev
Ei teinud midagi erilist, niiet skippime sellest päevast üle.
Esmaspäev
Oli mingi päev millest ma midagi erilist ei mäleta.
Teisipäev
Pidime keelekoolis kambakesi menüü valmis tegema. Nalja sai sellega, kuna me tegime seda mingi tundaega ja ikka ei saanud valmis.
Kolmapäev
Hommikul kooli, siis koju.Teepeal suht maja juures oli kari politseinike ja siis ma hakkasin koju tulema ja üks politseinik otsustas mulle ette seista ja rääkima hakata. Ok ma sain aru veits mis ta rääkis aga nojh midagi normaalset ma talle vastu ei öelnud ja pärast kõndisin lampi minema.Koju jõudsin, Kris oli kodus ja hiljem tuli ta sõbranna meile ja mingi aeg tuli Brani ka koju. Janet tuli meile ja me hakkasime süüa tegema kuna Janeti vanemad tulid õhtusöögile. Nõusid sai ikka päris korralikult pestud :D Mina tegin siis puuviljadest mingi asja, et lõikasin need sektoriteks ja siis ladusin taldrikule. Mega ilus jäi :D Pärast kutsid Janeti vanemad mind ja Branit neile ööseks. Jõudsime Janeti juurde, vaatasime ANTM ja kuna kell oli suht palju, siis läksime magama.
Neljapäev
Kuna kool pidi hakkama alles kell 2 päeval, siis sai kaua magada. Sõime ja niisama. Mingiaeg hakkasime minema, jätsime Janetiga hüvasti ja läksime trammi peatusesse. Sellel tänaval kus kool oli läksin ma maha ja kooli. Kool sai läbi mingi pool 6. Kuna me pidime minema Kris'i ja Brani vanaema juurde Plevenisse, siis hakkasin asju kokku panema. Janet tuli ka meiega kaasa. Plevenist kirjutan järgmises postituses.
Ja ilusat kooliaastat teile seal Eestis.




Tänaval peal mingid mehed, protestiga seotud.

Nüüd õpime kõik pulkadega sööma






See menüü mille me tegema pidime
Ilmad on siin nii mõnusad.
Päikest
Mari-Liis

No comments:

Post a Comment