YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Sunday 6 October 2013

Fun :)

Hei,
Üritan selle nädala siis kuidagi kokku võtta.
Esmaspäev
Hommikul läksime jõusaali ja siis kooli. Peale seda kohvikusse, kus meil alati nalja saab.
Teisipäeval, käisime peale kooli jõukas :) Ja sealt juba edasi. 
Meil on koolis nagu suhteliselt suur jõukas ja me saame seal mingid teatud ajad tasuta käia. Ja see on nii lahe aga riietus ruum võiks veidi suurem olla :D 
Jah ma tean, et mulle meeldib ennast pildistada
Kuna kolmapäev ja neljapäev midagi erilist ei juhtunud, siis jätame need päevad vahele.
Ilmad on ainult külmaks läinud. Mingi +10 kraadi on, kui sedagi. Kui ma emmega rääkisin, siis ta alati küsis, et kas ma tahan mingeid lisa pusasid ja ma ei ole vaja, et mul on ja siis ma unustasin oma YFU pusa koguaeg ära. Aga see on nii mõnus ja soe.
Laavin seda pusa, eriti tagant.

Ahjaa neljapäeval oli meil kaks viimast tundi informaatika, kus me oleme arvutis ja muud. Siis pidime tuimalt terve powerpointi maha kirjutama. Ok ja isegi mina kirjutasin, see on vist muidugi lugematu, sest minu tähed ja kiirkirjutamine on nagu ta on. Tegelikult me ei kirjutanud terved seda asja maha, sest õpetaja lasi meid viimasest tunnist varem ära. Hihii.



Reedel oleksime läinud jõusaali aga Boyana unustas oma asjad koju ning Ioanna ja Valq saadeti kahest füüsikast ära, sest nad ajasid õpetaja oma naermisega veits närvi. Ja sellel päeval jäime ikka päris mitmesse tundi hiljaks ka hah. Peale füüsikat läksime kohvikusse. Boyana oli omale telefoni tõmmanud mingi äppi, kus sa teed kahest inimesest pilti ja siis saa neid mixida või mida iganes. Ja mine kui naljakas see oli. Ja muidugi ühte pilti ei unusta ma kunagi ära, mis näod hahah.

Vasakult, mina, Stanislav, Valq, Ioanna ja Wassi.
Laupäev
Ioanna, kutsus meid enda juurde. Ta ema pakkus, et õpetab mulle mingit bulgaaria rahvatantsu või midagi sellist. Jõudsime sinna, nende koer on nii armas. Jõime teed ja rääkisime. Ioanna ema on tantsu õpetaja ja siis ta näitas mulle pilte ja videosid. Rääkis veel igasuguseid huvitavaid asju. Pärast ta ema õpetas meile mingit tantsu. See oli alguses nii naljakas aga kiiresti sai selgeks. Peale seda läksime kohvikusse, kus saime teistega kokku. 

Pühapäev
Stanislav ja Plamen tulid meile. Nad olid toonud heeliumiga täidetud õhupallid. Stanislav, Boyana ja Plamen, siis tegid video ja ma filmisin. Hah nende hääled olid ikka mega naljakad. Vahepeal oli isegi raske telefoni paigal hoida. 
Mina, Boyana, Plamen ja Stanislav



Plamen ja mina :D 

Päikest
Mari-Liis

3 comments:

  1. Armsakesed!!!! See yfu pusa on tõesti armas, värv on ka ilus helesinine. Me käisime Siimuga Pannjärvel spordiüritusel, Siim algul mossitas nagu alati kuid kui loosiga võitsime headwear´i siis ta oli ikka õnnelik. Olge tublid!!!! Emme

    ReplyDelete
  2. Esimene pilt on nii kena :)
    Ole ikka tubli!
    M

    ReplyDelete