YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Wednesday 2 October 2013

Random

Hei
Vaikselt jõudiski see oktoober kätte. Vahepeal ei olnud mul õrnaaimu ka mis kuupäev parajasti on ja siis kui ma oma telefoni vaatasin ja nägin, et on 1. oktoober sain ma väikse ehmatuse. Millest ma siis räägin. 
Reedel (27.09) oli host ema sünnipäev. Peale kooli läksime kohvikusse ja siis sealt edasi restorani, host ema sünnipäeva tähistama. Seal sai ikka nalja.

Kirjutasin palju õnne 3 keeles. 1. bulgaaria, 2. inglise ja 3. eesti (kahjuks blogger ei lae seda õiget pidi) 
Melba(oli vist) ehk jäätis ja puuviljad
Laupäeval käis Stanislav meil külas aga sellest eraldi postitus.
Pühapäeval(29.09)  käisime shoppamas. Läksime ühte suurde kaubandus keskusesse. Selle kõrval oli nagu väike tivoli või midagi sellist. Poes oli 2 telefoni putkat nagu inglismaal ja muidugi sai seal ka pilti tehtud. Me käisime vist põhimõtteliselt kõik riide poed seal läbi. Nalja sai ikka ka. Peale seda läksime linna ja kohvikusse. 






See on nii armas, kui nad püüavad eestikeelseid lauseid või sõnu öelda. Alguses ütlen mina, siis nemad ja siis ma parandan neid ja pärast ütlevad nad mulle seda koguaeg. See on nii lahe.Ükskord, kui rääkisin issiga ja ütlesin sõna "kohvikus", siis nende arust on see sõna nii lahe. Heh :D Ja neile meeldib, kui ma midagi bulgaaria keeles ütlen. 
 Okei minu bulgaaria keel on nagu ta on. Seda ka, et tugiisikuid mul ikka veel ei ole ja ma ei tea millal ma nad saan, kui üldse saan. 
Tegelikult tahaksin ma teada, et kas teile meeldib rohkem lugeda postitusi mingi kindla teema kohta, random postitusi nagu see või sobivad mõlemad? Võite kirjutada postituse alla kommentaari :D 
2 esimest on autobussi (või mis iganes see on) piletid ja viimane metroo oma :D
Päikest 
Mari-Liis :)

2 comments: