YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Friday 25 October 2013

2 months, sleepover.

Hei
Eelmine kolmapäev (16.10) sai mul siis siin oldud juba kaks imelist kuud. Ma olen selle kahe kuu jooksul ikka palju muutunud. Sellel päeval sain ka oma esimese paki emmelt kätte. Kuna me tahtsime teada kaua pakk tuleb, siis ei olnud seal eriti midagi nii erilist.
Ühes postituses rääkisin, et ilmad on külmemaks läinud aga nüüd oleks nagu suvi tagasi tulnud. Aga varsti läheb jälle külmaks, kuna talv tuleb.
Nädalavahetusel käisime mulle jalanõusid vaatamas ja ühed ostsin isegi ära. 
Uus nädal algas jälle soojade ilmadega. See on nii hea kuna, kui ma ükspäev emmega rääkisin ja instas pilte nägin,siis sain teada, et reaalselt eestis sadas lund ja emme ütles, et autoaknad olid ka jääs. Ega jah ma ei kurda, läheb hästi. Siiani on suhteliselt igapäev +20 kraadi. 
See kolmapäev(23.10) 
koolis ühel klassiõel oli sünnipäev, sai õnnitletud. Peale kooli kohvikusse ja sealt edasi bussijaama. Sellel õhtul pidin ma minema oma noorema tugiisiku Yana juurde ööseks. Saime bussijaamas kokku ja läksime sealt edasi bussile ja tema juurde. Alguses sõime ja siis ma näitasin neile mingeid pilte sõpradest ja perest. Yanal tuli idee küpsetada kook ja seda me ka tegime. Mängisime vaheldumisi DJ'sid. Tegime mingit šokolaadi kooki ma täpselt ei tea. Peale koogi tegemist hakkasime filmi vaatama "We're the Millers" oli vist. See oli ikka mega naljakas film (Y).
Neljapäeval
Ärkasime, sõime , siis läksime linna, kuna Yanal oli vaja osta lambiõli (kirjutatakse nii vist ma ei tea). Käisime ühes poes, mille nime ma ei mäleta enam, see oli nagu mega-mega suur. Seal müüdi nagu reaalselt kõike vist. Muidugi sai meil seal ka nalja. Proovisime erinevaid halloweeni maske. Selle aja jooksul mis me seal olime lasti kaks korda seda "kummikaru" laulu ja muidugi hakkas see meid kummitama. Peale seda oligi mul aeg hakata tagasi minema, kuna ma pidin kooli jõudma. Yana saatis mu bussile ja oma peatuse pidin ma üles leidma okei see ei olnudki nii raske. Kooli isegi jõudsin õigeks ajaks. 
Minu talvesaapad siis :D

Vaade rõdult

Tegin Yanale patsi, mulle täiega meeldivad ta juuksed

Ja muidugi oli tal vaja mind šokolaadiga kokku määrida

Yana kass

Valisime halloweeni kostüümi vol 1

Vol 2 (näod on ikka parimad)

Vol 3 (see juudi müts oli ikka parim)

Vol 4 ( bad girl ja siga hah parim)



Tänx emme :D
Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment