YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Tuesday 15 October 2013

Kohtumine tugiisikutega :)

Zdrasti !
Pühapäev
Hommikul, kui läksin hommikust sööma nägin, et Ioanna oli jäänud ööseks. Sõime hommikust, tegime pilte ja ma läksin ülesse, kuna oli vaja tuba koristada. Õhtul pidid tulema minu mõlemad tugiisikud külla. 
Aega võttis aga tuba sai korda ja kuna ma olin oma kodused ülesanded matemaatikas ja inglise keeles ära teinud, siis olin lihtsalt lebos. Jäi oodata tugiisikute saabumist.
Lõpuks nad siis saabusid, alguses tundsin kuidas närv tuleb sisse ja värkki. Aga tegelikult oli väga chill. Küsisid minult ja perelt erinevaid küsimusi, ok vahepeal jooksis küll juhe täiega kokku. Aga see ju mina. Tegelikult pidi alguses ainult üks area rep tulema aga üllatuseks tulid mõlemad. Noorema nimi on Yana ja vanema Eleonora. Nad küsisid mult, et kas ma oskan kirjutada nagu siis, kui keegi räägib ja mul oli, et jaa aga mitte väga hästi. Mul on tegelikult siiamaani raskusi ka vene keeles teha vahet nendel erinevatel s'idel. Ma lihtsalt ei saa aru miks on neid nii palju vaja. Siis Yana küsis mult erinevaid küsimusi Bulgaaria keeles okei, ma võin küsimusest aru saada aga põhimõtteliselt peale "jah" ja "ei" ma midagi muud vastata ei oska. Aga ma olen siin alles põhimõtteliselt kaks kuud olnud ja mul on veel terve aasta ees. 
Enne ära minekut küsis Yana mult, et kas ma tahaks mingipäev tema juurde tulla ja ööseks jääda. Muidugi ma olin nõus, ootan seda juba.

Ioanna ja mina
Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment