YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Sunday 17 November 2013

3 amazing months

Hello
Reedel
Esimese tunni ajal oli meil mingi 20 minutiline loeng seksist kuna see oli bulgaaria keeles, siis ma eriti midagi aru ei saanud aga meil on eestis need loengud põhimõtteliselt üleaasta niiet midagi uut seal ei olnud ma arvan. Lõpus jagati kõigile kondoome ja ülejäänud päev võis edasi minna. Õhtul oli meil plaan jälle minna diskole (mina, Boyana, Valq, Ioanna ja Wassi). Koht oli sama mis eelmine kord aga kuna see ikka suhteliselt kaugel võttis meil sinna minek ikka päris palju aega. Kohale jõudes ei olnud väljas ega sees mitte kedagi. Põhimõtteliselt olimegi meie ainukesed, kes seal olid. Ütleme nii, et muusika on juba enam-vähem ok. Tantsitud sai jälle mega palju. Tore õhtu oli.



Laupäev möödus vaikselt. Õhtul hostema tuli minu tuppa ja ütles, et nad lähevad restorani ja kui ma tahan kaasa tulla pean 30 minuti pärast valmis olema. Ma läksin kaasa juba sellepärast, et mis ma ikka õhtul teen ja ikkagi parem, kui toas olla. Boyana ei tulnud. Restoranis üks mees tellis pitsa, kus pidi olema seened ja liha jne, toodi see talle ilma lihata heh. Mingiaeg saatis ta selle tagasi ja ütles, et seal peaks liha ka olema ja talle toodi uus. Mina tellisin ka pitsa (seenepitsa). Kui pitsa toodi ei saanud ma aru, et midagi oleks valesti aga siis hostema ütles, et seal peaksid seened ka olema ja küsis kas ma tahan uut loogiline, et ma olin sellega rahul. Seened ei ole minu teema. Lõpuks võtsime magustoitu mingi täiega hea kook oli. Mingiaeg tulime koju.
See väiksem tükk on hostema koogist, mis oli samuti väga hea.
Laupäeva õhtul käisin Boyanaga tema matemaatika tunnis kaasas (üks vanem naine õpetab teda). Peale seda saime hostemaga koju. Käisin vanaema juures söömas ma isegi ei tea mis mul hakkas aga poole sellest ajast mis ma seal olin ma naersin. Üritasime Boyana üksteisele otsa vaadata, niiet ei hakka naerma ja lõpuks meil see õnnestus. Mingiaeg hellistas emme ja siis ma rääkisin temaga. Emme on nüüd põhimõtteliselt koguaeg helistanud, kui ma söön normaalne. Tulime ülesse ja siis hostema oli teinud mingeid cupcakes'e, need olid soolased ja nagu leiva/saia tainast (ei oska seletada). Aga täiega head olid.

Ükshommik, kui ma käisin hommikust/lõunat söömas, ütles Boyana, et ma tema tuppa tuleks kui lõpetanud olen. Okey läksin ja tal oli käes pakk nende kommidega, mis näevad ubade mood välja. Mis selles, siis imelikku on. Asi on selles, et pakis on 8 eri värvi uba ja 16 eri maitset, üks hea ja teine halb. Need halvad maitsed olid ikka reaalselt väga rõvedad, väljaarvatud toothpaste ja baby wipes. Neid saab osta ebay'st, igaljuhul proovige. 
Let's begin

That's how they look like.

Praegu, siis kõik
Päikest
Mari-Liis :)

3 comments:

  1. Meile oleks ka ühte energiasüsti vaja...olge tublid

    ReplyDelete
  2. ma ei saa ikka aru kuidas ma 16 ära unustasin , nii ootasin seda kuupäeva ja kui see käes oli siis ei olnudki meeles, olime Kiidjärvel vanaisa juures ja mina läksin Meenikunno räätsamatkale

    ReplyDelete