YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Friday 1 November 2013

November

Heii
Appi, kui kiiresti aeg ikka läheb juba ongi november. Põhjus miks ma ei ole midagi kirjutanud on selles, et mul ei ole pilte (ma tean olen laisk) aga ma püüan seda asja parandada ja midagi väga põnevad pole ka juhtunud.
Ma ei hakka siia kirjutama iga päeva kohta eraldi, vaid toon välja huvitavamaid olukordi. Üks laupäev sain kokku oma vanema tugiisikuga ja ta temalt kuulsin, et Eesti YFU oli neile eeskujuks, kui nad hakkasid oma YFU't tegema. See on nii awesome. Niiet Eesti YFU, good job (Y). 
Üks kolmapäev, kui meil oli inglise keele tund, lugesid teised ühte harjutust ja siis tõlkisid, järsku õpetaja laseb mul ühe lause lugeda ja siis ütleb "Translate it, into bulgarian" ja ma olin nagu omg ma ei oska ju. Okei teiste abiga ja natuke oma sõnavara kasutades sain ma selle lause tõlgitud. Pärast kogu klass plaksutas, see oli nii armas.
Ja üks teine päev tekkis väike probleem minu ja piletikontrolöri vahel. Lõppkokkuvõttes ma suht põgenesin sealt (ma täpsemalt ei kirjuta).
Ja see sama päev, ootasin ma Boyanat ja Valq't koolis ning kuna väljas oli suht külm ja teised minu klassi omad läksid ära ühinesin ma paralleelklassi tunniga milleks oli bioloogia. Esimesed 5 minutit arutasime, kus asub eesti, mis keelt seal räägitakse ning millele see sarnaneb. 
Kuna meil reedel kooli ei ole, siis neljapäeval olid tunnid 30 minutit ja bioloogia tunnis otsustas üks klassivend panna mingi 6 tooli kokku ja siis nende peale magama minna heh see oli naljakas. 
Mina ja Juliyana

Mina, Annie ja Juliyana


Eyeball


Rohkem ei olegi midagi kirjutada
Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment