YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Tuesday 12 November 2013

Party

Hello people
Kui rääkida eelmisest nädalavahetusest, siis laupäeval käisime ühel teen party'l, alguses pidime minema mina, Boyana, Valq ja Wassi aga Wassi ei saanud tulla, siis läksime komekesi. Alguses läksime kohta, kus Valq töötab ja olime seal mingi paar tundi. Hah sinna minek oli juba nali, sest me eksisime veits ära aga lõpuks jõudsime ikka kohale. Kuna meist keegi ei teadnud, kus kohas see party on, siis võtsime takso ja sõitsime sinna lähedale, edasi hakkas nali pihta, kuna mitte keegi kellelt me küsisime ei teadnud kus kohas see koht on kõndisime ikka palju edasi-tagasi. Lõpuks läksime lähedal asuva hotelli juurde ja küsisime seal, õnneks see inimene oskas meid juhatada. Teepeal nägime mingeid poisse ja siis otsustasime nende järgi minna. Nad nägid meid ja hakkasid meiega rääkima, alguses inglise keeles ja kui nad said aru, et teised on bulgaariast, siis bulgaaria keeles. Kohale me igatahes jõudsime. Muusika oli normaalne ja tantsida sai väga palju ning võõraste poistega rääkida hah. Kuigi kõik rääkisid mulle, kui paha bulgaaria on jne. Koju saime hostisaga mingi 10 ajal õhtul. Tulin tuppa ja siis Boyana helistab, et tule alla sööma. Terve see aeg ma lihtsalt ei suutnud ma koguaeg naersin heh.
Pühapäeval midagi erilist ei teinud Boyana 2 sõbrannat tulid külla (kaksikud), olime nendega veits, sõin lõunat ja siis käisime alla kohvikus niisama istumas.
Esmapäeval vaatsime kolm tundi filmi Hitlerist hea oli, et see oli inglise keeles muidu poleks ma midagi aru saanud. Tegelt see film jäi meil isegi pooleli. Muidu oli huvitav, ma isegi imestasin, sest tavaliselt mind sellised filmid ei huvita.
Kuna meil oli koguaeg mingi jama selle pakiga, siis emme pidi minema postkontorisse ja küsima mingit numbrit, saatma selle mulle ja siis ma pidin andma selle hostemale.
Teisipäeval hostema helistas, et pakk on kohal ja ma võin järgi minna. Hommikul käisin söömas ja siis otsustasin, et lähen pakile järgi. Üksi läksin ja tase ma ei eksinudki ära. Postkontoris sain ka hakkama ja ok see pakk oli 9 kilo. Alguses mõtlesin, et mis see siis ikka tassida on aga jahm. Koju ma jõudsin, pakk terve ja kõik õnnelikud. Peale seda sööma ja kooli. Peale kooli tulime meie juurde koos Valq ja Wassi'ga ja niisama kuulasime muusikat ja tantsisime.

See koht kus Valq töötab



Hitler.


Tnx emme :)
Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment