YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Saturday 9 November 2013

Intervjuu

Hello
Kuidas mul siis läheb. Üldiselt läheb ikka hästi. Ootan juba teist nädalat oma pakki eestist. 
Koolis läheb ka nii ja naa. Seda, et ükspäev oli meil matemaatikas töö, muidugi ma tegin kaasa, nii palju kui oskasin. Ainuke asi, mis takistas kogu töö tegemist oli see, et ma ei saanud vahepeal tekstist aru aga kokkuvõttes läks hästi. Õpetaja isegi kiitis mind klassi ees ja ütles umbes midagi sellist, et kui juba mina saan hea hinde, (kes ma keelest palju aru ei saa) siis kuidas need kes saavad ei saa head hinnet. Töö ise oli 4. Mina olen muidu väga rahul. :) Inglise keeles on mul ka vist kõik 4-d.
See oli vist paar nädalat tagasi, kui Teodora YFU'st mulle kirjutas, et üks ajakirjanik tahab teha minuga intervjuud. Alguses ma muidugi kõhklesin aga lõpuks andsin jaatava vastuse. Eelmise nädala lõpus sain kirja, et neljapäeval (7.11) oleksid nad valmis seda tegema. 
Lõpuks jõudis see neljapäev kätte, hommikul pidi varakult(kell 8) ärkama. Kuskil pool üheksa võtsime marsrutka ja siis loksusime seal umbes 30 minutit ja kuna nii mina, kui Boyana ei teadnud täpselt kus YFU kontor asub jäime me natuke hiljaks sinna. Mis mult siis küsiti. Miks ma just Bulgaaria valisin oma vahetusmaaks, erinevused Bulgaaria ja Eesti vahel, kuidas ma tunnen end siin, kuidas suhtuvad sellesse mu vanemad, et ma olen nii kaugel, kuidas mulle maitseb toit(toit on väga hea :D), kuidas suhtub minusse mu hostpere jne. Neid küsimusi oli suhteliselt palju. Olime seal kuskil 30 minutit. Ruumis ringi vaadates nägin laua peal YFU ajakirja, mis oli EESTI keeles :D Peale intervjuud oli meil aega ja me läksime mcdonalds'isse, minu bulgaarias oldud aja esimene kord, peale seda juba marsrutkat ootama ja kooli. Peale kooli tulid Wassi ja Valq meie juurde aga kaua nad ei olnud.
Reedel midagi põnevat ei toimunud ainult see, et ma sain aru mida geograafia õpetaja rääkis :):)
Inimeste kohta ütlen seda, et kui eestis iga teine kes sulle vastu tuleb kannab geelküüsi ja ripsepikendusi, siis siin ma vist ei ole mitte ühelgi neid näinud. Siin kutsutakse neid inimesi kes meigivad end palju ja saavad palju tähelepanu "kifla" (mis tähendab ka mingit magusat kooki vms) ja sellised inimesed pidid ka väga ülbed olema. 
Vabandust, et pilte pole aga ma ei taha seda blogi enda selfiedega üle koormata.
Praegu, siis kõik
Päikest
Mari-Liis :)

1 comment:

  1. Tubli oled!!!! Musi ja kallid!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete