YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Tuesday 26 November 2013

Something :D

Hello
Reedel käisime me siis jälle diskol mina, Boyana, Valq, Wassi ja üks Wassi sõber. Seekord oli ikka parem, sest rahvast oli ikka.
Laupäeval midagi erilist ei teinud, õhtul käisime Boyana sõpradega mingis restos.
Pühapäeva lõuna ajal läksime Boyanaga linna ja saime tema mingi sõbraga kokku, kellel oli veel 2 sõpra kaasas, midagi erilist ei teinud, jalutasime mööda linna ja poode ringi. Kui me koju tagasi tulime hakkas täiega vihma sadama. 
Esmaspäeval vaatasime koolis oma hitleri filmi lõpuni. Väljas on ka ilmad külmaks läinud ja üldse on igalpool külm. Matemaatikas oli ka test ja ma oskasin peaaegu kõike endaarust. Inglise keele testi sain ka 4, mul ongi seal kõik neljad. Peale kooli tulime otse koju ja väljas ei olnud just ilus ilm, alguses arvasime, et sajab vihma, siis lund ja lõpuks tuli rahet ka. Läksime alla cafe'sse ja olime seal. Õhtul rääkisime host emaga jõuludest ja uuest aastast. Ma nii ootan jõule juba. Enne magama minekut, oli mul juba kurguvalu ja see öö oli jube esiteks mul pea valutas, siis oli nina kinni ja kurguvalu, und ka ei olnud. Tunne oli ikka mega halb. Hommikul oli täiega palav aga palaviku ei ole. 
Teisipäeva hommik enesetunne ei ole just kõige parem, käisin all söömas ja Boyana tervis ei olnud ka kõige parem. Teine uudis meil tuli lumi maha aga ei tea kui kauaks. See on naljakas, sest eestis ei ole lund aga meil ikka on ja sajab juurde ka. 
See vaade on ikka mega ilus.

Lumi



Tegelt ma ei söö martsipani aga see oli mega hea, sest seal sees oli mingi hea asi

Minu õhtusöök.

Päikest
Mari-Liis :)

2 comments: