YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Friday 20 June 2014

Home-made lemonade and earthquake

Tere, kallid lugejad!

Ükspäev peale kooli helistas Stasi mulle, et kas me ei tahaks tema juurde minna ja filmi vaadata. Mõtlesin, et miks mitte kuna midagi erilist mul niikuinii teha ei oleks olnud. Kuna Stasil ei olnud midagi muud peale vee juua mõtlesime, et miks mitte teha lemonade'i. Mõeldud ja läksimegi poodi, et sidruneid osta. Mina lõikasin sidrunid pooleks niikaua kuni Stasi tegi vee ja suhkru siirupit. Teada on, et suhkrusiirup on üpris vedel, siis Stasi arvas, et midagi on valesti heh. Pressisime sidrunitest mahla välja ja valasime nõusse kuhu järgnesid ka vesi ja suhkrusiirup. Kuna lemonade oli suhteliselt soe, siis panime selle mõneks ajaks külmkappi. Ise läksime filmi vaatama. Otsustasime vaadata "That awkward moment", naljakas ja lõpp oli romantiline. Poole filmi ajal otsustasime oma lemonade külmikust välja võtta ning loomulikult oli vaja ikka pilte tegema hakata. Aga see oli ikka mega hea. Suvel hea ja odav lahendus ning tervislikum ka kui poe oma. Vaatasime filmi lõpuni ning peale seda otsustasime õue jalutama minna.
Väljas saime kokku Vaske ja Ioannaga. Kõndisime lihtsalt ringi, käisime poes ja lõpuks läksime ühe suure puu juurde, kus tavaliselt inimesed koertega käivad. 

Üks teine päev, kui ma jälle Stasi juures olin filmisime, võinoh mina suht vaatasin pealt, YouTube videot. Ma pidin vaikselt olema  aga see oli ikka päris naljakas vahepeal. Hiljem läksime kesklinna ja saime ühe Stasi sõbraga kokku. Käisime kohvikus, jalutasime, sõime jäätist (siin on see masinajäätis ikka mega hea ja see šokolaadi kreem mmm), jalutasime veel. Üpris tegus päev oli.

Ning mul tuli just meelde, et ma pole ju maavärinast kirjutanud. See oli enne viimast seminari. Hakkasin just nõusid ära viima, kui järsku hakkas kõik kõikuma, mul oli nagu äkki mul käib pea lihtsalt ringi, kui järsku tuli Boni kööki ja host vanaema ajas meid majast välja. Minujaoks oli see nii naljakas. Pärast seda läksin veel Ioanna juurde. Hah kõik veel mitu päeva rääkisid sellest. Tegelik maavärin oli kreekas ning siis tuli meile. 










Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment