YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Tuesday 10 June 2014

Last seminar / Stara Zagora. Day 1

Tere, kallid lugejad !

Viimane YFU laager toimus 30.05-01.06, ühes Bulgaaria linnas Stara Zagoras. 
Kuna 30. mai oli reede, siis ma kooli ei läinud (meil vist isegi ei olnud kooli), sest ma pidin bussijaamas olema kell 9 hommikul.
Host isa viis mu bussijaama, kuhu ma jäin Valeskat ootama. Ootasin mingiaeg ja juba ta tuligi, ostsime piletid ära ja läksime bussi. Bussi sõit kestis 3,5 h aga ei meil oli lõbus. Telekas käisid kahtlased filmid aga WiFi oli yay. 
Stara Zagorasse jõudsime kuskil kella 1 ajal lõunal, siis pidime ootama Jenniferi ja Sevda't. Nad jõudsid ka lõpuks kohale, pidime veel Thanatchat ootama. Lõpuks olime kõik koos ning liikusime edasi sööma. Kuigi ma polnud hommikust söönud ei olnud ma eriti näljane, seega tellisin salati, tellisime veel ühe suure nagu praetud juustu või midagi sellist ja maustoiduks oli jäätise moodi kook. See oli täiega hea. 
Edasi läksime me Sevda vanemate korterisse, mis oli meie koduks järgmised kolm päeva. 
Okei sellega seoses meenub mulle üks asi mis bulgaarlastele on kombeks. Kui lähedane ära sureb, siis pannakse leht koos surnud inimese pildi ja mingite soovidega ukse külge, et kõik teaksid ning neid on igal pool isegi õues postide küljes. 
Ning ka selle korteri ukse küljes oli selline leht, ma olen imelik ja minule tekitas see väga kõheda tunde. Aga ma elasin üle. :)
Peale seda kui olime oma asjad ära pannud, liikusime Sevda korterisse. Kuna kõigil olid juba oma slaidid tehtud, millest ma räägin teises postituses, siis pidin ma hakkama enda oma Jenniferi arvutis tegema. Mul ei olnud ju arvutit see kaks nädalat. Sain oma asja teha natuke aega ja juba me pidime minema õhtust sööma. Sööma läksime ühte kohta, mis oli 0,5 h tunni kaugusel. Ütleme nii, et ilm ei olnud just kõige ilusam aga väga külm ka ei olnud. Me sõime väljas. Me läksime ühte kohta, kus pidi tehtama mingit erilist show'd aga kuna vihma sadas siis jäeti see ära. Aga toit oli mega hea. Seal oli veel igasuguseid linde aga nad ei näinud just kõige õnnelikumad välja, vihma pärast vist. 
Kui me tagasi hakkasime tulema selgus, et mitte keegi meist ei võtnud hambapastat ega shampooni kaasa. Aga õnneks olid seal need olemas. Terve tee laulsime raadiost laule kaasa, see oli naljakas. 
Jõudsime "koju" jätsime Sevda ja Jenniferiga hüvasti. Ärge nüüd mõelge, et meid jäeti üksinda. Hiljem pidi tulema Kalina. Lahendasime sudokut ja Thanatcha mängis ukulele't.
Varsti tuli ka Kalina. Me pidime varsti magama minema, kuna hommikul tuli varakult tõusta.
Ja siin ma siis lõpetan ma tean, et see pole kõige huvitavam postitus aga järgmine on kindlasti.



3,5 h bussisõitu heh, valgusfoorid olid teemas ka muidu.



See jäätise moodi kook, mis oli mega hea.




Love my girls, i'm gonna miss you sooo much

Selle teise koha menüü



Food


Ilus vaade oli.
Sellel päeval tegin ma vist kõige rohkem pilte aga mul on veel pilte saada Thanatcha käest kunagi ja võib olla ka YFU'lt. Need lisan hiljem, neid on palju.

Päikest
Mari-Liis :)

1 comment:

  1. See bussipilt on ikka meganaljakas....

    ReplyDelete