YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Monday 16 June 2014

Last seminar / Stara Zagora. Day 3

...

Kolmas ja viimane päev.

Hommikul ootasime jälle Jenniferi ja Sevdat, et nad hommikusöögiga tuleksid. Kui olime hommikust söönud hakkasime oma seminari arutlustega pihta. Arutlesime, kuidas jätta hüvasti inimestega, kohtadega ja muude meile oluliseks saanud asjadega. Kuna oli 1. juuni, mis on ülemaailme lastekaitse päev, siis tulid meile külla kaks väikest last alumiselt korruselt, kõik said õhupalli ja kinderi muna. See oli nii armas. 
Pärast kirjutasime kõigile hüvastijätu kirja või lihtsalt hea sõnumi. 
Muidugi ei jäänud ka pildid tegemata. 
Kui me olime oma asjadega valmis, siis oli aeg hakata asju kokku panema ning lõunat sööma minna. Jõudsime ühte väga ilusasse restorani moodi kohta, kus toimusid ka just pulmad. Kõik said oma kaardid ja kirjad kätte. Naljakas oli see, et peaaegu kõik olid mu nime erinevalt kirjutanud. See tegi küll meele natuke kurvaks, et Thanatchat ja Estebani ma ei pruugigi enam näha, sest Valeskaga on meil YES seminar koos.
Kui lõuna oli söödud tuli hakata liikuma, sest meie pidime bussile minema. Jätsime kõigiga hüvasti ja ees oli 3,5h bussisõit. Ja sellega lõppeski meie viimane seminar. 


Thanatcha sai selle laheda palli ja siis kirjutas sinna peale "Last month"


Mina ja meie lahe pall

Üks osa meie lõunasöögist

I'm going to miss everyone 





ülemine on minu nimi tai keeles, üks neist on eesti aga teist ma ei mäelta enam.
Thank you Thanatcha :)
Sain YFU lehelt ka paar pilti :)






Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment