YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Wednesday 18 December 2013

4 months, Brani's birthday, Boni's tattoo

Zdravei!
Aeg on läinud ikka nii kiiresti. Neli kuud juba siin olnud, kuidas see üldse võimalik on. 
And that moment, kui avastad, et jõulud on järgmisel nädalal. Christmas, next week. It's so crazy. 
Eelmise nädala lõpus sain ka oma paki emmelt kätte. Õnneks ei olnud see nii raske, kui eelmine. Suurem osa selle paki sisust läheb jõulupakkidesse siin. Ise ma veel ei ole jõudnud pakke ja kirju posti panna (shame on me) aga loodame, et enne nädala lõppu ma sinna postkontorisse oma sammud sean. 
Naljakas on see, et need on esimesed jõulud mida ma ei veeda oma perega vaid teise pere ja nende traditsioonidega. Eelmine nädalavahetus hostvanemad kaunistasid meie kodu või noh meie elutoa ära ning koos kõigi nende tulede ja kaunistustega tekib ikka jõulu tunne küll. Kuuske meil kodus ei ole, kuna meil ei oleks selleks ruumi (meil on väike feik kuusk, tegelikult isegi 2). 
Meil on jõulukaunistused ka koolis ja peaaegu igas klassis on väike feik kuusk ja need rippuvad asjad ja üldse peaaegu kogu kool on ära kaunistatud. Kui nüüd lumi ka tuleks oleks kõik perfectne. 
Eelmise nädala laupäeval käisime Boniga mu eelmise hostõe sünnipäeval. Ahjaa see päev oli nii öelda ka koolipäev. Sünnipäev oli lahe, rahvast oli palju, suuremat osa ma nendest ei teadnud aga mis sellest. Seda ka veel, et Boni tahtis teha endale tattood ja siis enne sünnipäeva käisime me siis seal salongis või mis koht see on. Tegelikult oli see ta teine tattoo juba. Alguses Boni arvan, et see on täiega valus aga lõpus ütles, et ei olnud. Me like it, she like it. Peale seda tekkis ka endal täiega tahtmine tattoo teha aga jahm.
Ning esmaspäeval ehk 16.12 sai mul siis neli kuud täis. How crazy is that. 



Postkontor, üks tore koht ikka.

Klassi jõulukuusk

Kodu jõulukuusk

Emme saatis pilte ja loomulikult tuli mul piparkoogi isu peale

Mulle lihtsalt niii meeldivad need tuled


Boni's tattoo

Ja minu intervjuu :)
Päikest
Mari-Liis :)

5 comments:

  1. Apppiiiii, postkontori akendel on trellid ees....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nojah aga mõtle nii on sinna raskem sisse murda :)

      Delete
  2. kas see leht kus su intervjuu sees on on internetis ka olemas? kui jah siis viitsid äkki lingi anda? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahjuks ei ole seda intervjuud internetis aga kui on soovi, siis ma võin teha postituse kus on need küsimused ja vastused :)

      Delete