YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Monday 23 December 2013

YFU christmas market and christmas party :)

Zdravei, mu kallid lugejad !
Eelnevalt rääkiks, siis niipalju, et neljapäeval käisin ma postkontoris ja panin oma pakid eesti poole teele. Ütleme, et posti teenus on siin suhteliselt kallis kuskil kahe 0.5 paki/kirja eest maksin ma 35 lev, mis on eurodes kuskil 17-19 eur. Aga jõulude ajal ju võib.
Reedel meil kooli ei olnud ma isegi täpselt ei tea miks aga jahm. 
Laupäeval oli meil YFUkatega koos üks päev. Ütlen kohe ära, et alguses ei olnud ma väga rõõmus kuna see toimus õues ja eelnevad ilmad olid suhteliselt külmad aga nüüd olen ma õnnelik, et ikka läksin sinna. Ärkasin kuskil pool 9 sättisin, käisin söömas ja pool 10 viis host ema mu YFU kontori juurde. Alguses olid seal ainud Iris ja Deni (tüdruk kes tahab järgmine aasta Saksamaale minna ja oli lihtsalt meil abis). Alguses me ei teadnud üldse mis toimuma hakkab aga meile seletati, et lähme jõulu laadale ja hakkame oma keeles inimestele õpetama kuidas on "häid jõule ja head uut aastat" ning peace, love ja understanding. Hiljem tulid sinna Teodora ja Thanatcha (ma polnud teda juba 3 kuud näinud) ning veel hiljem Yana ja Jennifer, kes on vabatahtlik Austraaliast. Jõime teed ja tegime plaane õhtuks. Sain ka teada, et minu kool sai scholarship'i kuna kogusime kõige rohkem pudelikorke imelik, et ma sellest enne ei teadnud ja ka seda, et jaanuaris tuleb siia üks poiss Brasiiliast?, kui ma õigesti mäletan.
Hiljem läksime sinna jõulu laadale. Õnneks ei olnud nii külm. Jõudsime sinna ja hakkasime oma "maja" üles seadma. Nalja sai palju, kuna meie plakat ei seisnud seina peal ja siis me pidime sinna koguaeg teipi juurde panema. Alguses väga inimesi ei olnud ja me otsustasime Deni ja Thanatchaga, et lähme teeme ringi ümber pargi ja küsisime "Искате ли да научите език за пет минути?". Alguses meil õnne ei olnud aga teine kord oli. Lõpuks meil ei olnud enam aega minna jalutama, kuna inimesed tundsid huvi mida me teeme ja läksid sellega kaasa oli ka väga ebaviisakaid inimesi ja see oli väga nõme. 
Inimestele pakkusime õppida tai, eesti, saksa, austraalia, kreeka ja võib olla oli midagi veel aga ma ei mäleta jah Jennifer õpetas neile kuidas öelda austraalia aksendiga "good day mate" või midagi sellist, mulle täiega meeldib ta aksent. Meil oli väga lõbus ja nalja sai palju. 
Seda ka, et kui inimesed olid nii öelda ära õppinud selle mida me neile ütlesime, siis andsime neile sellise tunnistuse, kus oli nende nimi ja keel mida nad õppisid. 
Kuskil kella 5 ajal hakkasime oma asju kokku pakkima ning läksime tagasi YFU kontorisse kus toimus YFU jõulupidu. Kõik olid väga näljased, siis hakkasime kohe sööma ja jäime teisi ootama. Brani tuli ka sinna ja Kalina, kes oli mu aasta alguse seminaril üks vabatahtlikest ja teisi ma väga ei teadnud. Väga kaua ma seal ei olnud, kuna host ema tuli mulle kuskil kell 7 järgi. Enne pidi ju ikka palju pilte teistega tegema. Väga tore õhtu oli ja tore oli Thanatchat näha ja teisi. Kahju, et Valeska ei saanud tulla. Varsti näeme jälle :)



See plakat, mis koguaeg alla tahtis kukkuda



Deni ja mina






Thanatcha making a food :)

Kalina ja mina

Mina ja Jennifer

Mina ja Teodora


Iris ja mina

Best picture :)
Päikest
Mari-Liis :)

2 comments: