YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Monday 9 December 2013

Plovdiv / Berkut Day 1

Zdravei, mu kallid lugejad.
Nädalavahetusel käisime Plovdivis, ühes hotellis. Ma teen igast päevast eraldi postituse, sest muidu läheks asi väga pikaks.
Reedel me kooli ei läinud, kuna me pidime hakkama sõitma lõunaajal ja kooli minek oleks olnud väga pointless. Ärkasin oma tavalisel ajal, käisin söömas ja asusin asju pakkima. Hostema ja Boyana tulid kuskil 1 ajal. Sõitma hakkasime enne 2te, enne käisime veel hostisa tööjuures, kuhu me hostema auto jätsime. Tõstsime oma kotid-kohvrid ümber ja sõit võis alata. Tegime veel peatuse tanklas ja sõitsime edasi. Meie sihtpunkt oli hotell Plovdivi lähedal. Kohale jõudsime enne 7 vist igastahes pime oli juba.Peatusime hotellis nimega Berkut. Meil oli Boniga oma tuba, viisime asjad sinna. 
Ma unustasin mainida miks me üldse sinna läksime. Nii palju, kui mina aru sain, siis oli hostemal nagu mingi klassikokkutulev või midagi sellist. Põhimõtteliselt kõik inimesed kes on lõpetanud koos ühe klassi tulevad koos oma peredega kokku ja tähistavad.
Õhtul käisime restoranis söömas, lastel oli oma laud ja täiskasvanutel oma. Mingiaeg tehti meile ka showd, tantsijad Plovdivist. See oli täiega lahe. Mingiaeg käisime ka ise tantsimas, see oli naljakas. Chillisme Boni ja ta sõpradega ringi. Bean Boozled challengit oli ka põnev teha, nali ma sain kõik head maitsed hihii. Teised mängisid kaarte (põhimõtteliselt sama mis meie "Mari-Jüri" mäng, kui teate) aga ma ei saanud alguses aru niiet ma vaatasin pealt. Seal oli palju meist nooremaid lapsi. Vahepeal olin ühe tüdruku Jeli'ga koos. Õhtu lõpus olime lihtsalt meie toas ja vaatasime telekat. Magama läksime mingi 2 ajal, terve öö oli kuulda kuidas tuul puhus, meie aken ei olnud vist väga terve. 
Üritan siia ka ühe video panna sellest show'st, kus on mitu erinevat klippi.




Esimene tants, millest ma videot ei teinud.

Vaatasime "Tom & Jerry't"

Päikest
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment