YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Saturday 14 December 2013

Plovdiv / Berkut Day 3

Zdravei!
Kolmas, viimane päev ehk pühapäev
Ärkasin kuskil 9 aeg ja läksin alla sööma. Peale söömist läksin meie tuppa ja oligi aeg hakata asju kokku panema. Asjad koos jäi üle veel hostvanemaid oodata. Jätsime teistega hüvasti ja läksime alla. Viisime asjad autosse ja hakkasime sõitma, kuskil enne 12. Enne veel kui kodupoole hakkasime sõitma käisime veel hostema sugulaste juures. Seal sai söödud ja väga palju. Koguaeg küsiti kas ma tahan veel aga kuna ma lihtsalt enam ei jõudnud oli mu vastus "ei". Olime seal kuskil paar tundi ja hakkasime koju sõitma. Väljas oli mega külm. Kuna ma olin eelmisest õhtust veel nii väsinud, siis ma pool teed magasin. Enne koju minekut käisime hostisa tööjuures kust võtsime hostema auto. Ma ei tea kas ma kirjutasin aga neil on seal üks koer, kuna ta on nii suur, et siin kodus oleks teda võimatu pidada on ta hostisa tööjuures. Ta oli nii armas. Hostema käis veel poes ja sõitsime koju. Ahjaa sealt sugulaste juurest saime veel kaasa mingeid kapsaid, õunu ja värke ning terve auto pakiruum oli neid täis. Ma vist rääkisin, et meil olnud sooja vett ja üldse oli külm aga koju tulles oli jälle niiöelda soe. Pakkisin asju lahti ja käisin vanaema juures söömas ja nii see õhtu lõppeski.
Tegelikult on mul ka üks plaan kuna ma tean, et palju peavad mu blogi tõlkima, siis mõtlesin et miks mitte teha videosid inglise keeles. Kirjutama ma ei hakkaks, kuna siis ei saaks keegi aru aga rääkida on kuidagi palju lihtsam. Aga see on veel plaan. Võibolla muudaks see kuidagi mu blogi paremaks, huvitavamaks. Kui arvate, et see oleks hea mõte, siis võite kirjutada nii ma tean kas tasub hakata neid tegema või mitte.


See vaade oli lihtsalt mega ilus


Christmas tree


Selline nägi ta väljast välja



Sõidu ajal tehtud aga need mäed on lihtsalt 


Päikest 
Mari-Liis :)

No comments:

Post a Comment