YEAR IN BULGARIA

YEAR IN BULGARIA

Tuesday 3 December 2013

Intervjuu link :D

Hello.
Avastasin, et ei ole teiega oma intervjuud jaganud. Kuigi sellest on juba oma paar nädalat möödas aga ikkagi. Parem hilja, kui kunagi. Intervjuu leiate SIIT. Muidugi on see bulgaaria keeles aga kui tõlkida see inglise keelde saab ka asja aetud. Isegi mu ema sai sellest aru, kuigi ta ei oska bulgaaria keelt (vene keelt osakb küll). 
Ma ei tea kas ma olen maininud, et vahepeal tegin ka intervjuu Eesti Virumaa Teatajasse. Seda tulemust näeb siis, kui see lehte pannakse. 
Pool eelmist nädalat olin ma ka kodus, kuna enesetunne ei olnud kõige parem. 
Aga olge teie terved ja päikest teile sinna Eestisse .
Mari-Liis :)

2 comments:

  1. Hakkasin just su blogi lugema sest endal ka plaanis bulgaariasse vahetusõpilaseks minna. Tundub väga põnev koht, mdea soovitaksid minna? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii armas. Ma arvan, et tegelikult on kõik riigid põnevad. Muidugi soovitaksin aga eks see kõik ole sinu enda otsustada :D

      Delete